Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fodboldkamp lørdag aften - kan den købes?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Nicolaj Thomasen:
Det er ikke ulovligt at se kampen via livestream, men det er ulovligt at formidle og linke til dem, så det skal man passe lidt på med.

Hvordan kan det ikke være ulovligt at se kampen via en ulovlig kanal? Hæleren er ligeså slem som stjæleren. Ikke at jeg skal være alt for hellig, da jeg selv har brugt de tjenester nogle gange.

 

Her er det bedste link jeg kunne finde på 2 minutter: http://newz.dk/se-nye-biograffilm-og-serier-paa-nettet-helt-lovligt

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie 

Du kan se den gratis på dette link. Brug Firefox!:-) God fornøjelse:-)

http://atdhenet.tv/#

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber I alle fik den at se!
Jeg må sige det nok var en af de bedst spillede kampe jeg har set i mit liv, selvom trafikken var temmelig ensrettet. Man kunne have stillet med hvad som helst, Barcelona ville have vundet den kamp. Og det gør det ikke ringere, når man bare nyder at læne sig tilbage, og se Barca spille, som fodbold skal spilles når det er allerbedst :). Jeg er nød til at se den igen på et tidspunkt, for at se alle detaljerne igen.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg så den med 7-8 venner. Jeg holder ikke med nogle af holdene - Milan blev slået ud for lang tid siden Hmm ) - men jeg havde gerne set Barcelona tabe. Bare fordi, at de så sjældent gør det. Sådan skulle det desværre ikke blive. Det er et fantastisk stærkt hold. Det er næsten skræmmende, hvordan de kan holde på bolden og tryne ManU.

Angående lovlighed og livestream: Så længe, at man ikke opretter en kopi af kampen på ens harddisk, er det lovligt! Det er en gråzone, men ikke desto mindre er det sådan, at det hænger sammen. Skype-Smile

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Her er det bedste link jeg kunne finde på 2 minutter: http://newz.dk/se-nye-biograffilm-og-serier-paa-nettet-helt-lovligt

Bare fordi en advokat siger det, betyder det ikke at det er sandt :) Men helt sikkert en gråzone.

Jeg kan godt forstå hans argumentation, men jeg kan ikke se at det er lovligt.
Han (og hvem jeg ellers har Googlet mig frem med samme argumenter) baserer det på ophavsretslovens §11a:

Det er tilladt at fremstille midlertidige eksemplarer, som

1) er flygtige eller tilfældige,

...

Det kan også være fint nok, men der står også i §11 at den undtagelse kun kan bruges, hvis ophavsretslovens §2 også er opfyldt.


Når et værk anvendes i henhold til dette kapitel, er det ikke tilladt at fremstille eksemplarer på grundlag af en gengivelse af værket i strid med § 2

I §2 står meget klart, at rettighedshaver har eneret til eksemplar fremstilling, og at

eksemplarfremstilling anses enhver direkte eller indirekte, midlertidig eller permanent og hel eller delvis eksemplarfremstilling på en hvilken som helst måde og i en hvilken som helst form.

Så når §2 ikke er opfyldt, da streameren ikke har rettighederne, gælder undtagelsen med 'flygtig eksemplarfremstilling' ikke og det må derfor være ulovligt.

Her kan man så argumentere for at man var i god tro. Men om den holder i retten må tiden vise, hvis der kommer en sag en dag.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Jeg så den med 7-8 venner. Jeg holder ikke med nogle af holdene - Milan blev slået ud for lang tid siden Hmm ) - men jeg havde gerne set Barcelona tabe. Bare fordi, at de så sjældent gør det.



Min begejstring for Barcelonas spil, specielt det sidste års tid, bunder muligvis i noget psykisk. Jeg har været Aab'er i over 20 år, i år har været ekstremt hårdt for nervesystemet, så jeg har sprunget på et hold der vinder hver gang Big Smile

Jeg er helt slap i kroppen i dag fra i går. 2 minutter fra at rykke ned. Jeg håber de sætter Tim Janssen i glas og ramme på Hornevej i Aalborg Yes

Billigt Hundeudstyr Online

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)