Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsrejse til Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,


 


Jeg har tænkt mig at tage til Kina, højst sandsynligt Shanghai, på en forretningsrejse. Vores erfaring vedr. bestilling fra Kina er ikke den største, men vi har tidligere bestilt nogle containere med varer.


 



  1. Jeg har en teori, som siger, at jeg kan få varerne billigere, ved at tage direkte kontakt til firmaerne når jeg er nede i Kina, i stedet for e-mail kontkat. Nogen som har erfaring indenfor dette?


 



  1. Er der særlige ting, som jeg skal være opmærksom på?


 



  1. Andre gode råd J


Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
hvilke typer varer er du på jagt efter ?

 

 

Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 

Det vil være meget forskelligt hvilke varer jeg er på jagt efter. Det kunne være alt lige fra USB nøgler, Møbler, Lamper, Bil-fælger, Tøj osv.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
vi laver en del kanvas arbejde via nettet og mail, inden vi rejser derud og aftaler så møder, hvor vi kan se produkter, fabrikation og forhandle priser direkte.

 

Det er svært bare at rejse derud og så håbe på at man kan finde de rigtige leverandører.

 

 

Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Grunden til forretningsrejser er bl.a.

 

1. Få billigere varer end hvis jeg bestiller dem f.eks. gennem firmaerne som er på alibaba, ved at kontakte dem telefonisk eller via e-mail

2. Få kontrolleret at varerne er af den kvalitet jeg forventer

3. Sørge for at det er producenten jeg får fat på, og ikke 2 studerende der har åbnet en fancy hjemmeside

Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

 

Hvor finder i leverandørerne henne, og hvilke produkter er det, som har Jeres interesse?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger vores danske og kinesiske netværk.
Men vi har heldigvis også et så godt navn indenfor branchen at vi bliver kontaktet af leverandører, som gerne vil sælge os varerne.
Dem undersøger vi så og aftaler evt møder med dem, næste vi er derude.

Ellers kan man ofte få hjælp fra ambassaderne, som gerne vil hjælpe  firmaer, som deres hjemland til at udvide deres forretninger.

Vi sælger arbejdshandsker, så det er vores primære interesseområde!

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)