Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Indeks er et møj navn

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Der er kommet mange gode.
Dem jeg bedst kan lide er:

Amino Pages
Amino Business
Amino B2B
Amino SMV
Amino Index
Amino Bizz
Amino Brancher
Amino Small Bizz

Jeg vil gerne have det kort, business agtigt og let at stave til.

Hvilke kan i bedst lide?

De bedste hilsner

Martin

Jeg stemmer også for Amino Bizz. (: 

Mvh

David 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bizz er altså bare så uopfindsomt - så har vi Bizz og Buzz og så bliver det vel Fuzz & Nuzz næste gang?

Jeg synes det rigtige ville være at se det i en større sammenhæng og kigge på navnene virksomhedsbørs-lokalebørs som giver indtægter til Amino - og så få en sammenhæng mellem de forretningsrelaterede faneblade.

Hvis jeg bestemte ville jeg satse på idéen om at implementere "pæren i logoet" i navnevalgene.

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Bizz er altså bare så uopfindsomt - så har vi Bizz og Buzz og så bliver det vel Fuzz & Nuzz næste gang?

Jeg synes det rigtige ville være at se det i en større sammenhæng og kigge på navnene virksomhedsbørs-lokalebørs som giver indtægter til Amino - og så få en sammenhæng mellem de forretningsrelaterede faneblade.

Hvis jeg bestemte ville jeg satse på idéen om at implementere "pæren i logoet" i navnevalgene.

 

Har vel ikke noget at gøre med uopfindsomhed her. Som med så meget andet gælder det ikke om at opfinde den dybe tallerken igen. Nogen gange er det mest enkle bare det bedste (Less is more). Navnet skal kommunikere klart og tydeligt, hvad det drejer sig om, hverken mere eller mindre. At forsøge at gøre det "smart" eller "dybt originalt" eller til mere, end hvad det er, er en blindgyde, når man står overfor at skulle finde et éntydigt navn.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino Friend(s)

Amino budy / buddies

El. med henvisning til tidligere forslag slet og ret "Amigo"

For de nørdede Amiga (måske der var et trademark der et sted :p)

Amino Local / lokal ( ligesom lokal-bogen man fik i gamle dage med posten som indeholdt alle virksomheder i kommunen ... her er det alle virksomheder på Amino)

Syntes ikke nogen af de navne i tråden pt. rigtigt rammer ... Specielt syntes jeg ikke Bizz holder, det blir noget rod med Bizz og Buzz, skal den kommende amino radio så hedde Bazz?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

IndexiA

BizzIndex

IndexA

AllBizz

Indexet

Indekset

Sidste 2 ment som bestemt form - ingen over ingen ved siden af med tiden..

Køb ren argan olie her

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Amino Bizz

 

Syntes jeg lyder bedst, eneste minus i mine øjne er at det ligner ALT ALT for meget Amino Buzz som jo er noget helt andet.

Hvorfor ikke bare kalde barnet ved dets rigtige navn og ikke bruge en masse fancy ord og bogstaver, kald det: Amino Business  det kan man så forkorte til A/B i daglig tale

Best regards

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At forsøge at gøre det "smart" eller "dybt originalt" eller til mere, end hvad det er, er en blindgyde, når man står overfor at skulle finde et éntydigt navn.

 

Det er min fejl at jeg har udtrykt mig klodset.

Jeg mener at det begynder at rode gevaldigt  og at det måske var bedre at finde en tråd gennem alle fanebladende som relaterer til det man vil opnå i sidste ende.

Med andre ord, at man lige tager en dyb indånding og reflektere over hvad det skal ende op med. Jeg forstår ikke den professionelle tilgang til ordet Bizz - tag Storebæltsbroen - eller Øresundsbron - jeg synes det ord er voldbollet til uigenkendelighed. 

Så det entydige i argumentet for navnet forstår jeg simpelthen ikke. Er Virksomhedsbørs og Lokalebørs faste størrelser - så skal Indeks være i samme boldgade. Eller de 3 ord i samme boldgade.

Det er enten eller.   

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

TT Tekstforfatter:
At forsøge at gøre det "smart" eller "dybt originalt" eller til mere, end hvad det er, er en blindgyde, når man står overfor at skulle finde et éntydigt navn.

 

Det er min fejl at jeg har udtrykt mig klodset.

Jeg mener at det begynder at rode gevaldigt  og at det måske var bedre at finde en tråd gennem alle fanebladende som relaterer til det man vil opnå i sidste ende.

Med andre ord, at man lige tager en dyb indånding og reflektere over hvad det skal ende op med. Jeg forstår ikke den professionelle tilgang til ordet Bizz - tag Storebæltsbroen - eller Øresundsbron - jeg synes det ord er voldbollet til uigenkendelighed. 

Så det entydige i argumentet for navnet forstår jeg simpelthen ikke. Er Virksomhedsbørs og Lokalebørs faste størrelser - så skal Indeks være i samme boldgade. Eller de 3 ord i samme boldgade.

Det er enten eller.   

Det éntydige består i, at Bizz her sammensættes med Amino, altså: Amino Bizz. Som vi ved, hvad går ud på, og hvem det henvender sig til. Det giver for mig en klar og éntydig betydning. At Bizz bruges i mange andre sammenhænge, f.eks. Øresunds-eller-Storebæltsbroen, synes jeg personligt er irrelevant. Der er tale om en helt anden afsender. Og igen: hvis navnet Amino Bizz siger det mere klart og tydeligt end noget andet, så er det vel trods alt bedre end et navn, ingen andre har brugt, men som ingen kan afkode betydningen af.

Men det er bare min mening. Sådan er vi jo så forskellige! Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu et bud: Amino Commerce eller blot Commerce.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Det éntydige består i, at Bizz her sammensættes med Amino, altså: Amino Bizz. Som vi ved, hvad går ud på, og hvem det henvender sig til. Det giver for mig en klar og éntydig betydning. At Bizz bruges i mange andre sammenhænge, f.eks. Øresunds-eller-Storebæltsbroen, synes jeg personligt er irrelevant. Der er tale om en helt anden afsender. Og igen: hvis navnet Amino Bizz siger det mere klart og tydeligt end noget andet, så er det vel trods alt bedre end et navn, ingen andre har brugt, men som ingen kan afkode betydningen af.

Sorry jeg lige blander mig ;D

Men synes du selv, at Amino Bizz signalere virksomhedsdatabase? Jeg tænker da på 20 andre ting før virksomhedsdatabase strejfer mig...

Buzz var godt valgt, da det var nyt til en ny service. Men det er i mine øjne et dårligt valg, at kalde en virksomhedsdatabase, som skal være super vigtig for Amino, som Martin selv udtrykker det, for Bizz. Hvordan skal en ny bruger overhovedet fatte pointen? Det ender bare med zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz i hele menulinien om et par måneder, når flere services er kommet til...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)