Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev på Outlook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke helt om dette er den rigtige kategori, men jeg prøver alligevel!

Jeg har sendt mit første nyhedsbrev ud i Outlook 2003, og gjort den fantastisk dumme fejl at jeg sendte til alle i min kundeliste, med det resultat at alle der modtog nyhedsbrevet, kunne se hvem der også ellers modtog - med adresser og det hele. Det er frygtelig pinligt, da det vist ikke er helt lovligt, og der var der også et par syrlige bemærkninger med tilbage...som jeg naturligvis undskyldte mig pænt overfor! Den ene skrev vældig oplysende at jeg bare kunne sende mailen under Bcc istedet for Ccc....problemet er at når jeg åbner til en ny besked har jeg ikke den mulighed! Jeg kan kun vælge "til" eller Ccc, og jeg har ledt alle vegne i programmet for at finde ud af at slå Bcc til...Er der nogen der ved hvordan? Og burde jeg sende et nyt brev ud til folk med en undskyldning for at alle kunne se hinandens mail adresser??

 

Lidt øvagtig  Monica

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
opret en ny mail, klik på f.eks. "TO" teksten udfor feltet.

I bunden af det nye vindue finder du BCC og kan blot indsætte mailadresserne der.

Jeg vil dog anbefale dig at benytte en service til at udsende nyhedsbreve, som f.eks. http://www.ebrev.info/ tilbyder.

Det koster ikke ret meget, til gengæld slipper du for bøvlet med at huske at sætte modtagerne ind korrekt og folk kan selv til/afmelde sig. Derudover kan du køre statistik på dine mails og dermed se hvor mange der klikker på dine links fra mailen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var dog en afsindigt kedelig situation. Desværre kan man jo begå fejl. :)

Anders har givet dig en vejledning til hvordan du gør BCC-feltet
synligt, men skulle du alligevel overveje at bruge et decideret nyhedsbrevssystem, der ikke
er helt gratis (med mindre du kan leve med et par reklamer i dine
e-mails :)), så vil jeg gerne give dig 5000 B-frimærker på eBrev kvit
og frit, som et lille plaster på såret. :)
Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Tusind tak for det! Det var jo sådan set nemt nok, når det kom til stykket! Ærgeligt jeg ikke havde fundet ud af det noget før Og tak for tippet med ebrev...det havde jeg slet ikke tænkt på!

 

Bedste hilsener

 

Monica

Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David,

Det er måske dig der står får ebrev.dk ? Hvad går det med de 5000 b-frimærker ud på? Har godtnok ikke tjekket siden endnu, det kunne være at jeg lige skulle gøre det...

 

Tak anyways!

 

Bedste hilsener

 

Monica

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, David er en af folkene bag eBrev.

De 5000 b-frimærker betyder kort fortalt at han tilbyder dig udsendelse af 5000 nyhedsbreve. (altså, x antal breve til y antal modtagere, indtil de 5000 frimærker er brugt.) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)