Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så lykkedes det- Endelig...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som iværksætteri en enmandsvirksomhed skal man have mange bolde i luften og der er mange fristelser der lurer for at blive bedre til det hele.

Men vi er jo kun mennesker og begrænsningens kunst kan være nødvændig for at få succes. Men nogen gange kan succesen komme til dig, når du har gjort dit forarbejde grundigt og helhjertet.

Jeg har selv flere jern i ilden. Driver på tyvene år et lille mini hotel ved Vejle fjord og er netop startet med at tilbyde sundhedsophold og der var egentlig ikke tid til det, som jeg virkelig brænder for, kunsten, som jeg da også af en rådgiver var blevet rådet til at lægge på hylden et par måneder.

Hvad sker så! Lige pludselig bliver jeg kontaktet af et galleri i Hamborg to gange og opfordret til at deltage i deres internationale kunstkonkurrence. De har fundet nogle billeder, de kunne lide på min (halvkiksede webside, som jeg i de sidste 8 år ikke har bestilt andet end at lave om efter diverse kritikeres anvisninger) udover de jeg havde sendt ind til konkurrencen.

Og d.30.05.11 fik jeg den allerbedste fødselsdagsgave, jeg var simpelt hen gået hen og havde vundet i konkurrencen:http://www.marziart.com/Wettbewerb%202011/Start-Competition.HTM

I kan desuden læse mere om min kunst her: http://www.facebook.com/PHArtwork

www.pia-hede.dk

Alle i derude ønskes hermed friskt mod og en rigtig dejlig dag!

KH

Pia Hede

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da super fedt :-)

Tillykke med fødselsdagen skal du også have.

Fortsat god vind!

// Sune

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det. Det er virkelig flot gået. Det viser, at man ikke altid skal lytte til "rådgivere", men følge sit hjerte.

Også tillykke med fødselsdagen. Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)