Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til virksomheder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogen der har nogle gode tips til hvordan man kan komme i kontakt med virksomheder i f.eks. Kina og USA.

Jeg har f.eks. fundet navnet på et firma der er indehaver af et varemærke, som jeg er interesseret i at benytte til produktion i Østen. Jeg har funder en masse adresser og telefonnumre på firmaet i USA, men alle numre er afmeldt og eksisterer ikke mere. Der er tale om varen "Spandura" og firmaet er "H Warshow & Sons Inc.".

Tilsvarende har jeg uden held forsøgt at kontakte et par bestemte kinesiske firmaer, men igen telefonnumre der ikke virker og ingen svar på email. F.eks. "Lee Yaw Textile Co Ltd" i Taiwan.

Gode forslag modtages med kyshåned :)

-dennis

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12678
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du vil kunne få hjælp af handelafdelingen på den amerikanske Ambassade i KBH som er meget hjælsomme men sådanne firmaoplysninger.   http://www.buyusa.gov/denmark/en/  

Her får du lige et tlf nr. som virker

H Warshow & Sons Inc

1375 Broadway # 23
New York, NY 10018-7013

Phone: (212) 921-9200 (212) 921-9200
Fax: (212) 944-5704 (212) 944-5704
Contact: Not specified

Business Category: Lace And Warp Knit Fabric Mills
Keywords: fabric fabrics knit knitted lace

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12678
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

qabi:
Jeg har f.eks. fundet navnet på et firma der er indehaver af et varemærke, som jeg er interesseret i at benytte til produktion i Østen.

Har du overhoved undersøgt om firmaet har varemærke registreret navnet i Europa eller østen? Har de ikke det er der jo ingen grund til at spørge dem om lov til at bruge navnet.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nummeret ovenfor prøvede jeg igår med fejl. Kan ikke huske om det var fejltone og "The number has been disconnected" eller det var det nummer hvor jeg rent faktisk traf en flink New York'er, der mente at det måske var firmaets gamle nummer han havde. Men han anede ikke noget om hvordan jeg kunne komme i kontakt med firmaet. Alle numre i NY, PA og VA pånær det ene gav fejl og fandtes ikke mere.

Jeg skal ikke bruge varemærket men varen :)

-dennis

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12678
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nummret ringede fint for mig! 

qabi:

Jeg skal ikke bruge varemærket men varen :)

 

Det er faktisk ikke det du skriver så en anden gang vær venlig at skirve så vi andre har en change for at forstå hvad du mener !

Som tidligere nævn kan du jo forsøge dig med den amerikanske ambassades handel afd.

"Jeg har f.eks. fundet navnet på et firma der er indehaver af et varemærke, som jeg er interesseret i at benytte til produktion i Østen."

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem fik du fat i på nummeret?

Jeg beklager at min formulering var upræcis og indforstået :)

-dennis

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom nu igennem på nummeret. Det var ham den flinke mand igen :) Nummeret har ikke hørt til det firma jeg søger, i flere år.

-dennis

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kender en fabrik i Kina i nær hvor jeg bor-

Hvor meget skal du bruge? Antal meter?

Farve etc..

Skriv på

natacha@sunvisionchina.com

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Det ser ud til at Endura bruger Spandura til deres produkter, og de har en dansk forhandler. Evt se http://www.endura.dk/Dept.aspx?dept_id=136 .. Dog vil han nok stejle lidt hvis du kontakter ham med den agenda at købe en prøve for at kopiere denne hos en Far East leverandør..

Vil du vil i kontakt med trademark indehaveren direkte kan du se varemærkets historik på følgende link samt det organ der har stiftet registreringen.

http://www.seravia.com/trademark/united-states/h-warshow-sons-inc-spandura-j4r153q4s

Held og lykke med projektet.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for oplysninger Martin!

Trademark historik kendte jeg. Men jeg kan ikke komme i kontakt med indehaveren. Har spurg US trade service. Måske vender de tilbage.

Min erfaring med at henvende mig til andre der bruger samme materialer, er desværre ikke så god. Det er ikke tit de vil ud med deres leverandører, ligesom jeg heller ikke selv er meget for :)

Mvh.

-dennis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)