Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

in-text ads

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Aloha,

Jeg har forelsket mig lidt i in-text ads, men findes der et firma som udbyder den slags til websites på dansk?

P.t. er jeg faldet over Kontera, men de foretrækker websites på engelsk... og så er der vist også noget med at man skal have 500.000 pageviews/måned før de gider snakke med en.

Er 500.000 pageviews/måned i øvrigt muligt for private websites på dansk? Politiken, Københavns Kommune, etc. får givetvis så mange pageviews, men hvad med sider som man selv sidder og kaster sammen? En enkelt af mine sidder ligger nr. 1 i Google på et rimeligt populært keyword, men jeg får stadig ikke mere end lidt over 50.000 pageviews/måned.

Tak, Phi

Genvejen til en fantastisk blog

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Phi,

Tag fat i Ad Pepper Danmark på www.adpepper.dk og tal lidt med dem. Ring eventuelt til dem da jeg ikke ved hvor meget selve løsningen promoveres.

Jeg ved af personlige årsager at de har noget i den stil. Hvad kravene for at få dem på din side er kender jeg dog ikke til. Systemet bag var jeg selv med til at udvikle sammen med et par partnere i tidernes morgen, før vi solgte firmaet til Ad Pepper og mine partnere fortsatte det i Ad Pepper regi, mens jeg valgte at bruge tiden på mine andre projekter..

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Alletiders tip, tak for det.

Genvejen til en fantastisk blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)