Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger systue tæt på Danmark med lave priser men god kvalitet- gerne dansk kontakt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg startede min virksomhed i februar 2010 (www.bedbugz.dk) og startede min produktion af tasker (små tasker til babyalarmer af polyester stof) i Kina. Men der er blevet for mange sproglige udfordringer så jeg vil gerne HURTIGST MULIGT have flyttet min produktion tættere på Danmark- fx. Polen, Estland, Tyrkiet el.lign.

Samtidig står jeg og skal have udviddet mit sortiment med noget sengetøj i tilsvarende mønstre.

Stoffet til taskerne samt smådele kan jeg selv skaffe. Her mangler jeg en systue, der kan sy dem.

Stoffet til sengetøj kan jeg ikke selv skaffe- her mangler jeg leverandør til at trykke mønstret på bomulds-stoffet, samt systue.

Er der nogen derude, der har nogle gode kontakter eller selv har gode erfaringer med nogle systuer?

Vh. Betina

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina!

Hvis du kan bruge en systue i Sverige, ganske tät på Dk, så giv lyd :)

Venlige hilsner

Lise Hadian/ Manifix

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er ved at starte en produktion op ved Sydine i Moldova. De har indtil videre syet mine test-produkter og de så flotte ud, så nu sender jeg snart ned til dem for alvor. 

Det er lige så tæt på som Tyrkiet, og så en vigtig "detalje": den ene del af ejerparret er dansk. De er her på amino begge to, Rodica hedder konen. 

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Varde
Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

jeg er lige blevet medlem herinde og faldt lige over det du skrev:-)

Jeg mangler et sted jeg kan få produceret accessories - og tænker at jeg ville prøve at få fat på det par du skriver om - hvordan kontakter jeg dem?

 

Med venlig hilsen

Anita Hansen

Fra Billum
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Hadian/Manifix:

Hvis du kan bruge en systue i Sverige, ganske tät på Dk, så giv lyd :)

Venlige hilsner

Lise Hadian/ Manifix

Hej Lise. Jeg overvejer, at få syet eget sengetøj. Tror du det vil være muligt hos systuen i Sverige?

Trintefix

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Ja, sengetöj kan vi også sy :)

Mvh Lise Hadian

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan ikke lige huske nummeret, men prøv at google dem. Især de søgninger der kommer ind bag deres hovedside er informative

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina

 

Kan godt forstå du vil væk fra kina! Jeg er en dansk pige bosiddende i Vietna, hvor flere og flere flytter produktinen til fra Kina. Jeg er på 3 år bosiddende i Vietnam Jeg står får kontakten og kvalitetskontrollen for flere danske og europæiske tekstil producenter - også med hensyn til tasker, tekstiler, duge, sengetøj, homedekor mm.

Producenten er fairtrade godkendt og Danida støttet. De eksporterer til det meste af verden og jeg kan 100% stå inde for kvaliteten. Mht til kommunikation tager jeg mig af alt det praktiske, og taler også Vietnameskisk, så ingen problmer her.

Hvis du er interesseret i at høre yderligere, må du endelig kontakte mig.

Mvh

Marianne

 

 

 

 

Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita

Jeg er en dansk pige bosiddende i Vietnam, hvor flere og flere flytter produktionen til.

Jeg står får kontakten og kvalitetskontrollen for flere danske og europæiske tekstil producenter - også med hensyn til tasker, tekstiler, duge, sengetøj, homedekor mm.

Producenten er fairtrade godkendt og Danida støttet. De eksporterer til det meste af verden og jeg kan 100% stå inde for kvaliteten. Mht til kommunikation tager jeg mig af alt det praktiske, og taler også Vietnameskisk, så ingen problmer her.

Hvis du er interesseret i at høre yderligere, må du endelig kontakte mig.

Mvh

Fra Egtved, Vejle
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Fra  Tidsel Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Sydine er nu flyttet til danmark, men efte rtalrige rykkere har jeg stadig ikke modtaget mine produkter. Det er over 3 mdr siden de skulle have været leveret.

Ejer af Tidsel og sugrushop. Slynger, bæreseler og Sugru

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)