Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking system søges - lejligheder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal bruge et booking system til udlejning af lejligheder.

Der findes 7 typer af lejligheder med x antal af hver lejlighedstype.

Det er vigtigt at det kan håndtere mere end 1 sprog, samt at der kan lejes fra en dato til anden, dvs. ikke prædefinerede leje perioder.

Der skal være en nem og overskuelig oversigt "kalender" der viser lejer, hvad der er ledigt og sidst med ikke mindst, så skal der kunne betales med kort for bookingen.

Håber nogen her har erfaringer med sådan et system.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ulønnet eller betalt?

/Jacob

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et færdigt system jeg søger, evt. nogen som har gode erfaringer med sådan et system.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan finde et færdigt system der kan det du efterspørg, så del det endelig med os andre. Jeg tror næppe at du slipper uden om at hyre et webfirma til at lave en special løsning til dig.

 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Hvis du kan finde et færdigt system der kan det du efterspørg, så del det endelig med os andre. Jeg tror næppe at du slipper uden om at hyre et webfirma til at lave en special løsning til dig.



Det kommer her. http://www.checkfront.com

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Vil du ikke hive fat i mig på mag@dcms.dk -- jeg har noget i udviklingsskeen som muligvis kan være interessant for dig også.

//Mathias

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Nu ved jeg ikke hvor mange lejligheder der er, men du kan godt bruge SuperSaaS.dk op til ca10-15 lejligheder pr lejlighedstype - booking systemet kan godt håndtere mere, men det bliver uoverskueligt for dine kunder. Dette kan løses ved at oprette flere kalenderen end de 7, som du omtaler.

SuperSaaS findes på 22 sprog inkl engelsk, tysk, spansk og kinesisk.

Der kan betales med kreditkort. Hvis du derudover ønsker Dankort betalinger, skal du integrere dette selvstændig på din hjemmeside.

Dine kunder kan selv bestemme perioden du udlejer, og der er avanceret håndering af priser. Der er en vejledning her: styring af pris.

Jeg vil foreslå du tester bookingsystemet med en gratis SuperSaaS konto og opretter 7 ressource kalendere - en for hver lejlighedstype.

Her kan du se en demo både for udlejning af feriebolig og bookingsystemet generelt: booking system.

Mvh

Holger

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker en gratis løsning i php og selv kan håndtere installationen kan denne måske bruges:

http://www.pdesigner.net/en/downloads/cat_view/26-php-booking-calendar/25-php-booking-calendar-v2

Bruger den selv til en kunde som udlejer feriehuse i danmark og sverige

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Vi har udviklet vores eget booking system, der har alle de funktioner du efterspørger, og flere til. Systemet kan nemt skræddersys yderligere hvis der er behov for det.

Skriv hvis det har interesse. 

V.H. Jens Jepsen.

Tilmeldt 17. Sep 18
Indlæg ialt: 9
Fra  Simplysun.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Står og mangler et booking system til 7 lejligheder - kunne du være interesseret i at hjælpe? Bedste hilsen Thomas
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)