Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Amino Plus?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Àsgeir Gunnarsson:

Købte engang Amino plus + Chokolade ;)

Men da jeg ville have min chokolade fra Peter Beier Chokolade.

Gik jeg ind på deres hjemmeside, men kunne ikke finde ud af hvordan jeg skulle indløse gavekortet.

Så jeg kontakte dem via mail og fik at vide at man skulle skrive gavekortkoden i besked feltet.

Nå men sagen var at det kunne jeg ikke lige finde. Så jeg spurgte dem om jeg kunne lige kunne bestille over mail og det kunne desværre ikke lade sig gøre.

Kommentarfeltet er det store hvide felt, som er inden du går til betalingen... Det kan du umuligt overse!
Enig i at det ik er en optimal måde at benytte gavekort på, men det er væsentlig bedre, end den måde f.eks CDON gør det på...

Back to topic

Amino Plus er så lille en investering i forhold til reklame mm, så er du aktiv herinde, så tjener du det mange gange hjem igen... Men det kræver, at du yder lidt selv, og benytter fordelene...

Især de nye Kaffe, kage og gøjl med Thorborg er alle pengene værd!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det gir super street-cred at ha plus :p

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af nyeste fordel, kan nævnes at man får vist sin URL til alle på sin Amino Bizz profil, uden at folk skal være logget ind.
På samme service får man flere søgeord, flere kategorier og snart mulighed for at vise flere produkter og snart også bedre mulighed for at give folk relevante tilbud m.m.

Lige nu er Amino Bizz en lille service, men jeg snart vil i se løjer.

Og dertil kan i snart vælge jeres egen url efter amino.dk/bizz/firmanavn så det er om at være først til mølle!

Hvis der er nogen der kan vise mig noget der giver små virksomheder mere valuta for pengene end Amino Plus til 99 kr. pr. måned, så skriv det endelig her i debatten, det vil jeg meget gerne se.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for muligheden for at sætte alerts op - så man modtager mails når specifikke ord bliver omtalt....Stick out tongue

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte amino plus sidste måned efter at have brugt amino on and off i 3 år. Jeg er super glad for mit valg - amino har givet mig meget de sidste mange år, og derfor vil jeg gerne spæde lidt til - og så er den ekstra url ting jo rigtig lækker. Det har gjort mange ting for min side.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)