Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til videoredigering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skulle der side en herinde, som er ferm til videoredigering og som arbejder i adobe premier pro? Jeg er måske interesseret i et samarbejde (på Sjælland) omkring færdiggørelse af en stak undervisnings/underholdnings film til vores kommende website

Alle film er tilrettelagt, råklippede og speak er lagt på. Der er altså tale om finpudsning og færdiggørelse, så erfaring er et must. Vi kunne jo tage nogle få ad gangen og se hvordan det går. Filmene er kun fra 1,5 til 5 minutter lange og bør derfor kunne klares på et par timer pr stk.

Herfra kræver det nok en længere forklaring, men er du intereseret så kontakt mig gerne.

Vh Carsten

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Ved ikke om du har fået den hjælp du skal bruge? Ellers vil jeg da godt tilbyde min hjælp.

Jeg har dessvære ikke så meget erfaring, da jeg er ny inden for Premiere Pro, men til gengæld koster det dig ikke en krone før du er tilfreds med videoen, så måske det var noget?

Vi finder selvfølgelig ud af en god pris hvis jeg har de kompetencer du søger.

Mvh Jesper Pedersen

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg har fået et par muligheder at gå videre med, men ingen aftaler er indgået endnu. Synes det lyder rigtig godt det du skriver, men kan se at du er i Ålborg og det kan godt gøre det lidt omstændigt. Lad mig lige tænke lidt over det ik, måske kan det godt fungere som langdistance. Nr 1 ville jo være hvis vi kunne side sammen en gang imellem.

Vh Carsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)