Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo...........

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino

 

Jeg har brug for hjælp til at få lavet et nyt logo til min shop. Et logo, som passer i stil med det produkt, jeg sælger.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med det?

Glæder mig til at høre fra dig/jer.

 

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved et hurtigt kig vil jeg foreslå at du køber dig et som svarer kvalitativt til den flotte hjemmeside.

Stilen er ret gennemført, og jeg tror du burde kunne få et godt tilbud.

Umiddelbart udfra stilen ville jeg smide en mail ind til Lyhne. De har lavet noget flot i samme stil til Fisketorvet.

Ellers kunne du prøve en af mine bekendte, Klaus Gjørup.

http://www.konceptius.com/about.html


http://www.lyhne.dk/


Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line

 

Har sendt dig en PM

 

 

Med venlig hilsen

 

René B.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line,

Jeg har også sendt dig en PM.
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej René og Troels

 

Tak for jeres tilbud - begge ser interessante ud - vender tilbage når/hvis det bliver aktuelt.

 

Mange hilsner

Line

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line
 

Jeg synes ellers at dit nuværende logo er rigtigt sødt - hvorfor vil du have et nyt - har du ændret ved konceptet i forhold til tidligere?

 

Og lige et nysgerrigt spørgsmål fra en grøn iværksætter: hvor ligger prislejet for firmaer som lyhne? Det er godt nok helt vildt flot det de har lavet for endless og fisketorvet!

 

Mvh Anne M


www.taratsit.gl/
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne

 

Jeg kender faktisk endnu ikke prisen for et logo hos Lyhne - enig i, at det er virkelig flot arbejde, de udfører.

Jeg ønsker at ændre mit logo af flere årsager bl.a. har jeg erfaret, at det "drukner" i en samling af andre logoer, fordi det simpelthen bliver overset - måske pga. farverne.

 

Mange hilsner

Line

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

 

Okay, så kan jeg godt forstå at du gerne vil ændre det.

Grunden til at jeg spurgte mht. Lyhne er, at jeg selv er ved at få udarbejdet et logo/profil. Jeg har taget imod et tilbud fra én herinde. Jeg fik flere tilbud fra andre iværksættere, men har ikke nogen ide om prislejet i forhold til virksomheder der har større erfaring.

 

Held og lykke med dit kommende logo!

 

Bedste hilsner

Anne M

www.taratsit.gl/
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er sikkert en hvis forskel i pris, men med små opgaver hvor det er ret tydeligt hvad kunden vil have, der tror jeg nu ikke du skal forvente totalt urealistiske priser. En rutineret grafikker i sådan en stald burde kunne sætte noget godt sammen ret let. Det er bare at smide dem en mail eller give et ring..

Smid gerne erfaringer af den slags tilbage i forum..

Vil gerne selv vide om man skal holde sig fra de store som hovedregel, eller om de kan kende forskel på en lille privat og Carlsberg og lign.



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Skat måtte punge ud med et 2 cifret millionbeløb for deres logo ;) Så jo der er bestemt forskellen på prisen.

Der jeg tror forskellen ofte ligger er det analyse arbejder der bliver lavet, jeg kunne forstille mig der blev leveret en 100 siders rapport med til Skats logo omkring farver udformning og alle mulige mystiske ting og sager.

Grafikerens løn er nok ikke så forskellig fra om du vælger et mindre firma og et stort firma, men det er arbejdet bag der varierer. Så har man planer om at få lavet et logo der kan brandes i 25 lande, og man skal sikre sig der ikke er nogle kulturbariere, traditioner og lign i de lande det skal brandes der konflikter med det logo man får lavet, kan det være en god ide at gribe fat i det helt store bureuaer der har kræfterne til at kunne udføre disse analyser.

Skal man have udviklet et logo til sin webshop tror jeg ofte det vil være overkill at hive fat i de store drenge.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)