Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i give feedback på min nye side?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg synes din side er rigtig fin, men hvis jeg var dig vil jeg lige få rettet det engelske i din afstemning.

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det engelske skal helt klart rettes til dansk over det hele. Også i footeren, hvor der står All rights reserved. 

Jeg synes som sådan siden er fin, men den er meget Joomla-agtig. Hvis man har bare lidt kendskab til systemet, er det det første man tænker når man kommer ind på siden, og måske man skulle forsøge at gøre den bare lidt mindre standardiseret.

Måske skulle du fjerne nogle af tingene. Er det for eksempel nødvendigt med en "Who's online" når det ikke er et socialt netværk? Har du brug for afstemningerne, eller er det bare for sjov? Skær ind til benet og brug eventuelt i stedet pladsen til at 

Og så er du nødt til at få læst korrektur. Der er en hel del små sproglige fejl i teksten, hvilket der ikke skal være - og da slet ikke når der er tale om statisk tekst. Blandt andet ser det ud til, at du har misforstået Gongras udmærkede råd om at skrive I med stort som personligt stedord og har skrevet de fleste personlige stedord med stort. Det er KUN I, De, Dem og Deres, der skal skrives med stort. Ikke for eksempel 'jeres'. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det asymmetriske design, eller skabelon, om du vil, fungerer godt. Men der mangler meget, både visuelt og tekstmæssigt.

For det første ville det klæde siderne med nogle illustrationer, efter princippet billede siger mere end 1000 ord.

For det andet, bør teksterne strammes op og udbygges. Udover en række sproglige fejl - jeres med stort, manglende afstand mellem afsnit - bør man længere nede i strukturen kunne indhente mere udbyggede beskrivelser af de opgaver I løbende løser. Det fornemste er altid hvis andre praler af en, og man kan lægge hele artikler ind som PDF-filer eller linke til vellykket medieomtale.

Overvej at bringe udvalgte kunders testimonials, hvor I linker til deres hjemmeside gennem deres logo (bringer jer også højere op i søgemaskinehierakiet SEO).

Men afsluttende: mere substans, mere tjekkethed, flere illustrationer, flere der praler af en, skaber tillid = grundlaget for salg.

John de Summer-Brason, Brason.dk

 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du får det bare i listeform (måske der er gentagelser fra andre, men så er det nu samlet:-):

- Farverne dur ikke i mine øjne. De er for "svage" - teksten fremstår lidt svær at læse. Jeg ville arbejde med nogen større kontraster

- Hvis du gerne vil have folk til at prøve jer første gang for 40% rabat ville jeg lave en knap som hed fx "Bestil tid" - knappen skal være grøn og "lækker"

-Få nogen billeder på af menneskene bag jeres virksomhed - det handler om tryghed når det er it

- Hvor er jeres logo? I skal have et professionelt logo lavet af en designer, som ved, hvad det vil sige at lave logo = tryghed og seriøsitet

God weekend.

Toke Kruse

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

brug et billede, som relatere til noget anelse mere seriøst, for det relatere til en personlig computer.

Eksempelvis et rack station eller noget andet.

Og i har et netværk af programmøre og i laver it løsning, i form af systemer? Jeg er stadig lidt i tvivl om hvad i kan og hvad i  tilbyder, efter jeg har læst siden "ydelser"? Dernæst, så undrer det mig, at i har brugt joomla, som besøgende. Jeg kunne sagtens have været en list større virksomhed, som formentlig har nogle it folk som har lidt styr på tingene og det vil undre mig at i benytter joomla til jeres egen side, hvis i udvikler systemer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

En smule kedelig og overvej en kontaktformular under "kontakt"

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det pludeslig blevet forkert at bruge Joomla til at lave en hjemmeside med?

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er inter forkert i det, men jeg for et indtryk, af at de har kontakter til en række freelance grafikere, programmøre osv. osv. Derfor mener jeg de burde have et ikke kendt system og pæne url adresser, da det kan signalere noget forkert, til en lidt større virksomhed, som muligvis har en it afdeling, som ved hvad opensource CMS er og joomla.

Det er blot det :) Jeg har kun gode ting og sige om joomla

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en fin hjemmeside i har fået lavet. 

- Jeres billede på forsiden bliver først synligt efter nogle sekunder, fordi den skal indlæses, og det kan I gøre noget ved - I kan enten vælge et billede, som ikke fylder så meget eller vælge en lavere kvalitet, så billedet ikke fylder så meget. 

- I skal have fjernet ''Home'' på forsiden. Man ved godt, at det er forsiden, og det lille stykke tekst, gør at den rigtige tekst starter lidt langt nede i siden.

- Farverne er ikke super spændende, men de er flotte, enkle og fint til en firma-hjemmeside.

- Jeg synes ikke at I skal have ''hvem er online'' i siden, og hvis I virkelig gerne vil have det, så husk at oversætte det til dansk. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en fin hjemmeside i har fået lavet. 

- Jeres billede på forsiden bliver først synligt efter nogle sekunder, fordi den skal indlæses, og det kan I gøre noget ved - I kan enten vælge et billede, som ikke fylder så meget eller vælge en lavere kvalitet, så billedet ikke fylder så meget. 

- I skal have fjernet ''Home'' på forsiden. Man ved godt, at det er forsiden, og det lille stykke tekst, gør at den rigtige tekst starter lidt langt nede i siden. 

- Farverne er ikke super spændende, men de er flotte, enkle og fint til en firma-hjemmeside. 

- Jeg synes ikke at I skal have ''hvem er online'' i siden, og hvis I virkelig gerne vil have det, så husk at oversætte det til dansk. 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)