Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Groupon Danmark vil headhunte mig?? Kender i firmaet

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg blev lidt mistænksom da jeg blev kontaktet af en Vice President for  Groupon Danmark. Jeg har fået et jobtilbud, og jeg skal til samtale i næste uge.

Er der nogle som kender firmaet og ved om Groupon Danmark er svindel og humbuk, jeg har læst lidt rungt på nettet efter at have googlet det, og der er meget positivt og selve viurskomheden og deres nyåbning i danmark, der er også nogle forbrugere som har talt dårligt om det men nogle som kender nogle som arbejder der eller lign.??

Jeg håber på Jeres hjælp!

 

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe de ikke beder dig om at investere i foretagenet, kan det vel ikke skade at tage et kig på det?

Hvis det er dem der inviterer til samtale, så må du gå ud fra at de gerne fortælle dig nærmere om hvad et går ud på, og så kan du selv afgøre om det er noget der er værd at bruge tid på, eller om det bare er varm luft Smile

Men held og lykke med det!

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange, der betragter GroupOn som det næste store ligesom Facebook, Google, Twitter mv engang har været det .

Men er det for øvrigt klogt at skrive et indlæg med det indhold på nok DK´s mest søgeoptimerede forum? Det kunne vel også tænkes de googler deres navn ind i mellem!!!

 

 

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Men er det for øvrigt klogt at skrive et indlæg med det indhold på nok DK´s mest søgeoptimerede forum? Det kunne vel også tænkes de googler deres navn ind i mellem!!!


 

helt helt enig, virker helt skævt i forhold til hvad man som arbedsgiver forventer.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fornuftigt ud. Det skader ikke at tage et kig på det.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Dansk Erhvervssammenslutning Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Groupon.com er verdene første og største Deal of the Day website. Google tilbød for ikke så lang tid at købe Groupon for 6 milliarder dollars.

Groupon.dk rykkede ind i Danmark tre måneder efter Downtown.dk og droppede relativt hurtigt DK som land pga. Downtowns succes og størelsen på DK. (Dette er hvad Downtown.dk siger)

Hvis du har yderlige spørgsmål om DOTD konceptet eller markedet i DK skal du være velkommen til at skrive mig en PM. jeg skal forsvare min bachelor opgave omkring det danske DOTD marked i morgen, så er inde i det :)

Mvh Rasmus

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld dobbeltbookingen, det er sket før at min pc poster 2 gange på Amino.

GroupOn gav mig jo somsagt et tilbudt om et job. Jeg kan dog se at de har udformet skrivelsen til flere personer, men jeg ville såmen også tage til en samtale med dem og se hvad de kunne tilbyde, jeg vil selvfølgelig ikke invistere i noget projekt eller lign..
Det gjorde mig dog lidt nervøs da jeg fik en meget ehærdig "telefonsælger" type i røret som fortalte mig rosende ord om virksomheden, der slog min indre dansker ind :) - selve jobbet lød ok og var et normat accountmanager job som jeg også kan se at de har søgt en sælger til på jobindex.

Jeg blev bare lidt mundlam og tænkte det er da underligt at de "værger" folk på den måde.
Men sagt på den anden måde så kunne det jo være fedt at arbjejde for et ungt firma som fx google har haft planer om at opkøbe, det kunne jo aldrig skade at være med på bølgen :) - men der er jo heller inden grund til at være dum.

Får man en fed mulgihed skal man jo bare benytte sig af den og LinkedIn er jo kendt som et sted hvor folk godt kan blive "anbefalet" til et job.

Hvis man kommer så langt til ansættelse osv. kan man så ansættes på danske forhold af en udenlandsk virksomhed?


Tak for alle Jeres svar Smile

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Brian

Jeg kan godt se hvad du tænker, men hvad er der forkert i mit spørgsmål?
Jeg kender ikke virksomheden og spørger til nogle som gør!

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Du starter dit indlæg med; Jeg blev lidt mistænksom....

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Jensen:
Jeg kan godt se hvad du tænker, men hvad er der forkert i mit spørgsmål?

Intet forkert i at søge mere info om et firma, der tilbyder job. Selv vil jeg nok aldrig have valgt at bruge ordet "mistænksom". Alternativt have brugt en anonym Amino-profil.

Under alle omstændigheder. Held og lykke med jobsamtalen.

/Henrik

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)