Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet liste over amino-webshops!

Side 32 ud af 51 (506 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg har glemt at tilføje vores nyeste butik:

ItalianBags

ItalianBags forhandler ægte og eksklusive Italienske Tasker og Sko m.v. ...til kvalitets- og modebevidste kvinder og mænd.

Lutter eksklusive og luksuriøse Brands...

- Italian Fashion, når det er bedst!

Kig ind:

ItalianBags

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da vist aldrig fået tilføjet Forlaget Mylls ebogshop - download ebøger - gode bøger om alt fra iværksætteribøger, virksomhedsstart, personlig udvikling, digtsamlinger, skønlitteratur, erhvervsbøger etc...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 23:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino, jeg ved godt det falder lidt uden for - men jeg kan tilbyde til alle mine kollegaer herinden og i øvrigt et nyt koncept per 01. april.. og det er ingen aprilsnar!!

 

Vi har et firma som tilbyder et alternativ til den normale aftale forskellige webshops har til deres forsendelser... Vi kan på baggrund af nedennævnte tilbyde følgende koncept - har det vækket din interesse????

Antal pakker om året

 

 

 

 

Vægtinterval

Min - 2000

 

2001 -3000

3001-5000

5001 -10000

0-1 kg

50

47

43

39

1-5 kg

54

51

47

43

5-10 kg

64

60

56

52

10-15 kg

74

70

66

62

15-20 kg

84

80

75

71

20-25 kg

94

90

85

80

25-30 kg

105

101

96

91

30-35 kg

114

110

104

99

35-40 kg

134

120

115

110

40-45 kg

146

132

127

121

45-50 kg

166

162

156

149

 

Priserne for privat- og erhvervspakker opgivet ekskl. Moms, pakkerne afhentes hos Jer eller I kan indlevere til nærmeste postkontor. Vær opmærksom på at når I sender pakker til private skal de såfremt i afregner mindre eller det samme som postens normaltakster ikke beregne moms til kunden. Som I kan det af forannævnte er der altså ingen forskel mellem erhvervspakke- / privatpakkepriser i vores koncept.

Pakkens volumenvægt beregnes efter omregningsfaktoren på 1m3 = 250 kg på følgende måde:

Længde (meter) x bredde (meter) x  højde (meter) x 250 = volumenvægt.         

Ved samarbejde med Scandi Parcel & Logistic opnår I som kunde følgende:

  •  
    • Danmarks bedste kvalitet og service gennem vort samarbejde med Post Danmark
    • Dag-til-dag garanti på alle forsendelser
    • Vi tilbyder også forsendelser til den øvrige verden om det er normal eller express
    • Gratis pakkesedler (Danmark) samt gratis mulighed for at der benyttes WebPack
    • Mulighed for at tilkøbe anden form for It-opkobling, der kan integreres med eget IT-system, her kan vi tilbyde en løsning med Edi-Soft, hvor I som kunde hos SPL, modtager 15 % rabat
    • Mulighed for at benytte returpakkeløsning
    • Stregkoder på alle pakker, hvilket betyder at I kan følge pakkerne i hele forløbet (Track & Trace )
    • Gode betalingsbetingelser: Løbende måned + 8 dage eller Netto + 8 dage minus 2 % rabat
    • Mulighed for lagerhotel
    • Distribution i hele verden, gennem vor aftale med DHL, hvilket betyder ekstra gode priser i forhold til direkte forsendelse fra Danmark.
    • Ingen dieselafgift
    • Levering af emballage til gode priser
    • Mulighed for integration med pakkeudskrivningssystemet www.voresfirma.com til specialpris
    • Salg af Webshop-løsninger med integreret pakkeudskrivningssystem
    • Mulighed for at købe regnskabsprogram som bliver integreret med Webshopløsning

Det var lidt om hvad konceptet går ud på og der kommer med tiden flere fordele.. til alle som har interesse, send os en mail på info@scandi-parcel.eu og vi sender et oplæg - venligst skriv hvor I bor og hvor mange pakker i sender om året..

Med venlig hilsen

Scandi Parcel & Logistic

Jesper Christensen 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Hej alle Amino, jeg ved godt det falder lidt uden for - men jeg kan tilbyde til alle mine kollegaer herinden og i øvrigt et nyt koncept per 01. april.. og det er ingen aprilsnar!!

......

Med venlig hilsen

Scandi Parcel & Logistic

Jesper Christensen 

Hej Jesper.

Helt seriøst - det er i orden at reklamere på Amino, men tror du ikke lige du skal overveje dine metoder en ekstra gang?? Du har ydermere også skrevet stort set samme copypaste til mig direkte, uden tidligere kontakt, og tvivler på jeg er den eneste.

Hvis det er fordi du mangler opbakning skal du måske overveje konceptet eller kommunikationen en ekstra gang.

// Jesper Skov

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 07:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, tak for dine ord!!!

Nej jeg mangler bestemt ikke opbakning til projektet... Det går faktisk næsten for godt...Men det kan du jo selvfølgelig f'ørst se når det er rigtig i gang.. Så nej det var ikke grunden...

Det kan da godt ske at jeg skal skrive det på en anden måde, måske, men jeg ønsker bare at der er så mange webshopejere, der bliver opmærksom på dette dette fragtalternativ.

Men Jesper, det var ikke for at genere dig!

God søndag

Scandi Parcel & Logistic

Side 32 ud af 51 (506 indlæg)