Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk prototype på en ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en i Aalborg / Aalborg omgen, der kan hjælpe med at lave en 3D grafisk prototype på en ide som jeg har. Det er et prodkut der skal udformes og støbes i plastic og derfor skal jeg bruge en 3D grafisk fremstilling af dette til at kunne fremvise ved reklame etc.

NB: Der findes ingen prototype på produktet nu. Kun ideen. Derfor skal det være en i Aalborg / Aalborg omegn.

Ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen

Kristian Nielsen

Iværsætter

 

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian!

Det lyder ellers spændene, det er ærgeligt at jeg ikke er fra Aalborg Smile

Jeg går ud fra at det er så I kan sætte jer ned og snakke om hvordan den skal se ud, men hvis du har besvær med at finde nogen der kan hjælpe dig i Aalborg området, skal du være velkommen til at kontakte mig! Så kan vi altid tage en snak om det over telefonen, eller aftale at jeg kommer forbi Aalborg en dag.

Jeg sidder meget med lignende opgaver, hvor der skal laves nogle flotte billeder og præsenationer til mulige købere / investorer, så jeg ved lidt om hvordan det kan gøres Smile

Mvh. Jens

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig spændende ud Jens og jeg vil helt klart have dig baghovedet i tilfælde at jeg ikke finder nogen i mit nærområde.

Mange tak for dit svar.

Vh Kristian Nielsen

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Det vil jeg kunne hjælpe dig med, jeg er godt nok fra Randers, men det kan vel løses.

Jeg har lavet en del lignende produktudvikling og har og stor indstigt i sprøjteværktøje.

Jeg er godt nok hængt meget op her inden sommerferien. Hvordan ser din tids-horisont ud?

Du er velkommen til at kontakte mig.

mv. Jørgen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)