Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DOMMEDAG

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ivanovic
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Med alle disse dommedagsprofetier der florerer i disse dage burde man da overveje om at investere i en underjordisk bunker?

Jeg har selv tænkt på at finde nogen partnere og smide nogen penge i et projekt hvor man opfører en underjordisk bunker i nogen bjerge (evt Montenegro da der er masser af land og det er billigt).

I bunkeren skal der følgende være såsom solenergi plante rige etc.

Og så kan man tjene en masse penge på at sælge værelser til dem der har alt men lige står og mangler et værelse i tilfældet af en atomkrig, rumvæsen angreb etc :)

Er der ikke nogen der er med på den :) Kender en ingeniør der har bygget bunker for Saddam Hussein i de tidligere 90-er.

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I guder...

Men det må da være en oplagt ide for de stakkels grækere? :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sgu gerne grave ;)

Det lyder som en god idé ..

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hahaha er det her seriøst??

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ivanovic
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er totalt seriøst :)

er du på?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det minder mig om Traudl Junges (Hitlers sekretær) beskrivelse af den bizarre gruppe mennesker inde i Hitlers bunker de sidste dage inden Hitler begik selvmord.

De befandt sig dybt nede i jorden, beskyttet af bunkerens 11-meter tykke mure, hvor bomber faldt til venstre, til højre, og ovenpå. Den Røde hær var kun nogle få gader derfra. Hitlers hær var brudt totalt sammen, den var gået fra at besidde herredømme over hele Europa til et absolut nederlag.

Men på trods af alle de ubehagelige fakta, der tydeligvis omgav dem, og alle bomberne, der faldt over dem, holdt folk inde i bunkeren fast i deres håb og fantasier. De klyngede sig til deres forældede mentale modeller, ude af stand til at lade virkeligheden synke ind. Bomberne var ikke mange nok eller kraftige nok til at få budskabet til at trænge ind igennem deres sinds tykke mure.

Da Traudl Junge blev spurgt, hvorfor hun ikke bare forlod bunkeren, da Hitler endda foreslog hende det, svarede hun: "Jeg var bange for at forlade bunkerens sikkerhed".

Kh. Jens L. More

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

måske kunne de bruges ud på visse steder politiet har svært ved at styre Møjner parken Nørrebro eller Christian mv.

vis skal lave der ud uden der sker ballade skal det halve danske politi der ud , politiet kunne bygge en bunkers der forstår dog ikke hvorfor der kommer, så ekstrem uro når de prøver noget der ud, jeg vil ikke sige det er dommedagen dette der sker der , men jeg synes verden er et mystisk sted

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad også og læste lidt om det for et par dage siden, og der er åbenbart rigtigt mange penge i den branche.

Jeg er helt vild med måden deres videoer starter på. Hvam har egentlig lyst til at overleve sådan en omgang? Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ivanovic
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, du har lige ødelagt min DRØM :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)