Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du starte som Markedsføringsøkonom, så har jeg et rigtigt godt tilbud til dig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kbh. Syd
Tilmeldt 27. Sep 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet færdig med min uddannelse som markedsføringsøkonom på Niels Brock i København og sælger i den anledning mine bøger, som en samlet bogpakke. Jeg havde i min studietid valgfagene driftsøkonomi og statistik og disse bøger følger naturligvis også med.

Du får ikke alene bøgerne til første semester, men bøgerne til alle 4 semestre. excl. erhvervsret bøgerne. Originalprisen på denne bogpakke på eksempelvis polyteknisk.dk vil løbe op i en værdi af over 5.000 kr.

Gør et kup idag og få hele pakken for under det halve nemlig kun 2.000 kr.

Du sparer altså 3.000 kr.


Bogpakken indeholder følgende bøger:

- Erhvervsøkonomi til markedsføringsøkonom uddannelsen. 2. Udgave. af Søren Holm-Ramussen, Jens....

- Erhvervsøkonomi til markedsføringsøkonom uddannelsen. 2. Udgave. opgavesamling

-Business Communication af Elisabeth Øhlenschlæger..

- Economics - Prentice Hall, 7 udgave. af John Sloman

- Diftsøkonomi 2. udgave af Søren Holm-Rasmussen...

- Driftsøkonomi - Udvidet Driftsøkonomi

- Guide til problemformulering af Ib Andersen

- Logistik, Trojka - af Poul Erik Christiansen, Henrik Kjær...

- Logistik - Cases og opgaver

- Organisation, Trojka. AF Henrik Kjær, Hans Jørgen Skriver...

- Organisation - cases og opgaver

- Global Marketing, A Market-responsive approach 2. udgave af Svend Hollensen.

- Principles and Practice of Marketing 5. udgave af David Jobber.

Kontakt:

Kontakt mig på telefon: 21833046 eller E-mail: joachimelmegaard@gmail.com, jeg svarer tilbage indenfor 24 timer.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at ødelægge dit gode tilbud, så skal folk lige være opmærksom på at stortset alle skoler bruger forskellige bøger da underviserne ofte vælger bøger de selv er medforfattere af, eller vælger bøger fra andre de mener har "ret"... Så pas på med at køb bøgerne før i er begyndt på uddannelsen, og har fået litteraturlisten tilsendt... Men billigt, helt sikkert..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)