Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmerbar univeral fjernbetjening

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fjernbetjeningen til min Boxer digital box er gået i stykker (Dilog DT-455).

Jeg søger en universal fjernbetjening som kan programmeres (eller endnu bedre passe til ovenstående), jeg forestiller mig at den ny kan "lære" af den gamle, den virker nemlig lige tilpas nok til at det kan lade sig gøre.

Findes det? Og hvor? Gerne et sted, hvor jeg kan køre ud og hente den i aften. F.eks. el-giganten, fona, expert, harald-nyborg e.l.

PS. En original er ikke en mulighed - det er en skod betjening, så hellere en uoriginal.

Mvh. Jens

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter en Logitech Harmony 300i, og den virker perfekt til både tv og Yousee-box. Det er en af de billigste universalfjernbetjeninger du finder, og de har den med garanti i både Fona og El-giganten.

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Så fik jeg købt Logitech Harmony 300 til billige penge endda, 249,- i elgiganten.

Sjældent har jeg haft så gennemført et produkt i hånden. Startede med at tilføje mit Sony TV, så min Dilog receiver/harddisk optager og til sidst min billige Denver DVD afspiller. Sidstnævnte kendte den ikke, så startede den blot en wizard, hvor den via det indbyggede infrarøde øje i logitech fjernbetjeningen lærte tasterne én efter én fra den originale fjernbetjening. Så kan det vist ikke gøres bedre.

Et fedt produkt som spiller max., langt over hvad jeg havde forventet i den prisklasse.

Mvh. Jens 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)