Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas Rosenstand og Thorborg webinar den 30. juni

Side 5 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par stykker har spurgt mig: "Hvordan ser vi det? Er der et link, vi skal klikke ind på kl. 20?". Og det kan jo være, at andre også er i tvivl, så Martin: Oplys os :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud som om, at det er på tide at blive Amino Plus medlem, så man kan høre dette webinar. Har desværre ikke muligheden i aften, men må vente, til det bliver lagt online i en recorded udgave.

Det bliver godt. :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Et par stykker har spurgt mig: "Hvordan ser vi det? Er der et link, vi skal klikke ind på kl. 20?". Og det kan jo være, at andre også er i tvivl, så Martin: Oplys os :-)



Jamen så lad os gentage dettte fra første indlæg i denne debat:

"Du får en mail før arrangementet med URL og kodeord."

Den kommer som Privat Besked til alle Plus medlemmer.

Og det bliver optaget og lagt online senere så alle Plus medlemmer kan se det.
Men vær med live og stil spørgsmål.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, det bliver spændende at høre. Må se om jeg kan få bevæget mig til et sikker forbindelse inden showet starter.

Kom lige på et spørgsmål mere:

- Hvordan bliver i påvirket af de skiftende kurser? Specielt hvis i udbetaler løn til jer selv fra de danske virksomheder, må der være noget tab/gevinst alt efter kurserne?

(Nu ved jeg ikke hvordan Dollar-Krone forholdet er, og hvor meget det svinger - men blev selv ramt af euro-faldet da vi kom ind i "krisen", og "mistede" 1/5 af min indkomst, selvom udbetaling i Danske Kroner var præcis det samme)

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg blev ene og alene plus medlem på grund af dette webinar:) ihvertfald måneden ud og lur mig om jeg ik forlænger med et år:)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg ved ikke, om det når med, men jeg kan da fortælle, at jeg ikke får nogen løn fra mine danske selskaber. Det betyder ikke, at svingende kurser er uden betydning selvfølgelig - men jeg er ikke direkte berørt. Og det er jo tilladt at have en dollarkonto i DK, som man kan fylde op, når kursen er lav ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Hej Christian

Jeg ved ikke, om det når med, men jeg kan da fortælle, at jeg ikke får nogen løn fra mine danske selskaber. Det betyder ikke, at svingende kurser er uden betydning selvfølgelig - men jeg er ikke direkte berørt. Og det er jo tilladt at have en dollarkonto i DK, som man kan fylde op, når kursen er lav ;-)



Så Thomas, nu skal du ikke svare på alt før i aften :-))))

De bedste hilsner

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og Thomas,

Det bliver super spændende! Jeg vil ikke komme med input til samtalen, blot læne mig tilbage og nyde det.

Skal lige høre vedr. den PB med link til stream - jeg blev "Plus" i går aftes, men den bliver først sendt ud senere i dag, right?

På forhånd tak.

Mvh
Peter 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rami andersen:

jeg blev ene og alene plus medlem på grund af dette webinar:) ihvertfald måneden ud og lur mig om jeg ik forlænger med et år:)



Hej Rami

Det lyder godt.
Men sørg nu for at bruge alle de andre fordele vi har i debatten, på Amino Freelancer, På Amino Bizz og meget mere.
Der er efterhånden tonsvis af ting du kan bruge Plus til andet en webinarer.

De bedste hilsner

Martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld. Du kan spanke mig for åben skærm - det kan vel sælge en billet eller to? Zip it!

Side 5 ud af 9 (88 indlæg)