Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har skabt nyt debatforum om mad - undrer mig en smule

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg synes det er et lækkert forum du har lavet, du skal bare have lidt mere tålmodighed.

Da jeg startede www.billigtisverige.dk gik det også trægt i starten for godt 2 år siden, men det seneste år har jeg ligget i gennemsnit på 15.000 månedlige besøgende og næsten 10.000 fans på facebook.

En lille ting; jeg mangler et søgefelt, hvor jeg lige kan taste det emne ind der interesserer mig. F.eks. er jeg Sushi fan og jeg ville søge efter emnet, men jeg kunne ikke finde søgefeltet.

Hvis du vil give dine besøgende en grund til at melde sig ind i dit forum, så kunne det f.eks. være at de fik rabat i en butik eller en webshop.

Det vil jeg gerne hjælpe dig med, for jeg er partner i www.sushibutik.dk hvor vi sælger tilbehør til hjemmelavet Sushi. Hvis du laver lidt reklame for os på siden, så kan du få en rabatkode der giver dine medlemmer 10% i rabat på alt i www.sushibutik.dk Jeg er frisk på at prøve det i 2 måneder og så kan vi se derefter:-)

Send mig en mail på kim@sushibutik.dk så kan vi lige aftale nærmere.

De bedste hilsner

Kim Rasmussen

www.sushibutik.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Rigtig lækker side, man bliver helt sulten! Keep up the good work!!

Go' weekend.

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Midtsjælland
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen, 1.000 tak for den overvældende respons - det er imponerende!

Tak for mange gode råd og kommentarer - jeg vil bruge mange af dem.

Nogle af de direkte spørgsmål har jeg allerede besvaret i min forrige kommentar,
her kommer lidt flere:

@Celgaard - jeg har "markedsført" den på lidt forskellige måder:
Jeg (og den øvrige "inderkreds") har haft nogle statusopdateringer på vores FB, med opfordring til at vores venner deler den med osv. Vi er alle aktive på et stort grillforum, hvor vi har madpassionen.dk som link i vores signaturer. Jeg har spredt budskabet til det ret store netværk jeg har i min forretning (men dog kun til personer, jeg også har et kammeratligt forhold til), som nævnt er google "god" ved os, og så fik jeg Madsen på P4 til at nævne osSkype-BigSmile
Forummet er non-profit (dog med lidt bannerannoncering til hosting mm)

Jeg havde ikke nogen fastsatte forventninger til antallet af brugere mm

@Caroline, tak for det. Jeg har sendt dig en PM, men vil da helt generelt svare, at jeg naturlig bliver glad for enhver seriøs bruger, der deltager på madpassionen. EDIT: Jeg kan ikke finde nogen PM knap?

@Charlotte - hvor er du provokerende. HerligtSkype-Wink
Du er ikke den første, der nævner det med topbanneret. Men alternativet til de "teasere", er at fjerne dem. Jeg ikke se, hvodan jeg logisk skal lave dem til links - ved ikke, hvad de evt. skulle linke til, da de statements jo dækker meget generisk og tværgående.

Der er kun EEN rigtig god grund til at melde sig ind... -nemlig at man så kan deltage aktivt. (jeg var lidt inde på det, i mit forrige indlæg) Hvorfor skulle jeg melde mig ind i fodboldklub, jeg kan jo sidde og se alle de kampe jeg vil, i fjernsynet.

Og dejligt, at du vil følge siden - så må vi se om der en skønne dag kommer et indlæg, du simpelthen bliver NØDT til at kommentere påSkype-BigSmile.

Igen, tak til alle. Jeg er dybt taknemmelig for interessen.

Rigtig god week-end

Hennnerik

EDIT: også tak for gode råd og svar der er dukket op, mens jeg skrev dette indlæg.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik superfedt forum.

Vil du afsløre hvad du har brugt for at få det lavet og hos hvem?

Evt. i en pm hvis du ikke ønsker det ud i offentligt rum.

 

Fra Midtsjælland
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Maelstrom:
Hej Henrik superfedt forum.

Mange tak.

Maelstrom:
Vil du afsløre hvad du har brugt for at få det lavet

Det afslører jeg gerne: Jeg har brugt de fleste af de mørke timer sidste vinter.

Maelstrom:
og hos hvem?

Hos mig selvCool

Spøg til side, jeg ved, hvad du spørger om. Men jeg har altså lavet hele dynen selv. Næsten.
Downloadede et open-source-forum "4poziomSEO" (her), overbyggede med en portal (www.board3.de) vendte hele møllen på hovedet og tilpassede efter mine ønsker alt muligt. I al beskedenhed er alt grafik etc. min egen.(Jeg arbejder bl.a med grafisk kommunikation til daglig) Der er ikke så meget som et eneste ikon der er "hugget".

Smadderskægt projekt. Vidste intet om forums (andet end på brugerniveau) da jeg startede. Herligt, at man stadig kan, hvad man vil. Må dog sige, at fruen ikke altid synes, at det er helt fedt, når jeg sidder bøjet over skærmen. Så spørger jeg bare om hun hellere så mig sidde og sortere støvede frimærker. Så klapper hun i, og smutter tilbage til Barnaby eller X-factor...
Skype-BigSmileSkype-BigSmileSkype-BigSmile

Bedste hilsner

Hennnerik

EDIT: @kim, tak fordi du gjorde mig opmærksom på det med søgefeltet.
Jeg må have klikket det fra på et tidspunkt. Selvfølgelig skal gæster kunne
søge på siden. Det er fixet nu. Vender tilbage med din gode ide om lidt udveksling
af gensidig glæde asap.

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde og se på din forside i 2 minutter, og har stadig ikke fundet knappen for at tilmelde sig forummet... Går ud fra den er der et sted, men du burde nok lave den større, eller mere synlig på en eller anden måde. Jo nemmere det er for folk at tilmelde sig, jo større chance er der også for at de efter tilmeldingen vil skrive et indlægBig Smile

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik Smile

 

Hvordan er det gået din hjemmeside siden du skrev her på amino?

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Midtsjælland
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Celgaard:
Hvordan er det gået din hjemmeside siden du skrev her på amino?

Hej Celgaard (og alle andre)

Undskyld jeg har først set dit spørgsmål af 24. aug. nu. Og skylder både dig og andre en kort opdatering.

Det går stille og roligt fremad for forummet. Antallet af månedlige besøg fra unikke ip-adresser er steget med 50% fra juni til august. Antallet af daglige besøg er steget med 33%. Vel egentlig meget godt i betragtning af, at det har været ferie og udeliv periode. Antallet af tilmeldte brugere er i skrivende stund 140 (mod 106, da jeg oprettede denne tråd).

Jeg har lyttet til en del af de gode råd, I har hjulpet med, og også implementeret dem. Men kan selvfølgelig ikke måle specifikt på det. Og har hørt Thorborgs gode råd om communities. Jeg hæfter mig ved, at det kræver stor flid, at starte et debatforum. At være om sig og væbne sig med tålmodighed. Jeg tror også det var Thorborg, der talte om at være så mange, at der kan dannes kliker (i positiv forstand) - især når man har så bredt et emne som vi har. Hvis nogen taler "drivhus" vil den tråd kun blive livlig, hvis mange andre i forummet også har drivhus. Osv...

Nu har forummet et halvt år på bagen og jeg er stadig optimist og meget flittig. Og en del andre er også flittige og engagerede. Men siden sidst er der egentlig ikke rigtigt kommet så mange AKTIVE brugere. Men mange kigger over skulderen.

Jeg tror måske, at een af hurdlerne er, at vi appelere til det lidt mere "modne" publikum, som måske ikke er så forumvante og lidt usikre på, at skulle tage det første elastikspring.

Nå, vi knokler på - jeg tror vores koncept holder.

Bedste hilsner

Henrik

www.madpassionen.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)