Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til nyt navn til todags lærerseminar søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har fået til opgave at finde på et nyt navn til et todags lærerseminar som Lilleskolerne afholder. Seminaret hed tidligere 'Lærer dage' og var et socialt og kreativt træf. Nu skal konceptet ændres, så det fagelige udbytte kommer i centrum. Kompetenceudvikling og netværk bliver de bærende ben, men der bliver også fokus på at skabe rum for at tale om lilleskolernes fremtid. Ideen er, at seminaret skal have et for lærerne aktuelt team og være en årlig begivenhed. Det nye navn skal være mere moderne end det tidligere men ellers er der ingen retningslinjer.

Jeg har ikke fået den helt rette ide til navn endnu, men jeg har blandt andet overvejet:

Udviklingsforum 2012 (med skiftende årstal)

Fri leg - Lærerseminar med fokus på kompetenceudvikling, dialog og lilleskolernes fælles udvikling

Lets teach them!

Jeg mangler med andre ord vinderideen, og derfor vil jeg sætte stor pris på jeres hjælp og kreative ideer. På forhånd 1000 tak!

De bedste hilsner Anna

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen ideer? Alt har interesse!!!

Fra Virum
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Stor i det små! Lærerseminar om kompetence, dialog og udvikling.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære John,

Tak for det kreative forslag. Det er skønt med nogle nye indspark!

De bedste hilsner Anna

Fra København N
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kim,

Din ide er ret god og værd at lege videre med, da den tydeliggøre det årlige tema. Har haft sådan en ide om, at navnet skulle være en form for ordspil, men nogle gange er det simple og præcise bedre. Jeg vil tage forslaget og tænke det igennem. Tak!

De bedste hilsner Anna 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)