Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er index filen duplicate content?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har tit tænkt på om søgemaskinerne ser duplicate content på index filen? 

Lad os sige at jeg opretter en artikel til min database. På forsiden (index) henter jeg 150 tegn ud fra artiklen og med et link 'Læs mere' til selve artiklen. Ser f.eks. Google dette som duplicate content? Det er jo på index siden og der hvor man har genvejene til resten af ens side? 

Jeg ved at det er DC hvis man har en underside hvor man henter noget af indholdet fra artiklen og så linker videre til selve artiklen men er det også dette på forsiden? 

Hilsen Madsen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget man både kan svare ja og nej til :) grunden er at du ikke fortæller hvor meget tekst der ellers er på forsiden, du fortæller heller ikke om artiklen er meget længere end de 150 tegn.

Er der meget andet tekst på forsiden, vil et udsnit typisk ikke blive set som Dobbelt indhold, men er det stort set det eneste der er på forsiden, og er artiklen ikke så lang, vil du risikere at det er dobbelt indhold.

Du skal se på det tekststykke som er på forsiden, samt artiklen, og vurdere om artiklen er lang nok, og om tekststykket på forsiden udgør en lille eller stor del af forsidens indhold.

Man kan ikke sige at bare fordi det er index siden, så er det dobbelt indhold.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)