Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk vognmand??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som VognmandenKBH skriver, så er det folk som dig der er med til at ødelægge den danske vognmandsbranche. Varerne skal køres så billigt som muligt, så vi hyrer en eller anden drukfældig gut fra Lithauen til at køre vores varer. Skidt med om manden kan køre bil, kender reglerne, er ædru eller taler et forståeligt europæisk sprog. Bare han er billig.

Jeg tror ikke, du helt ved at de skandinaviske træ-transportører hører til blandt Europas bedste. Det er altså ikke enhver tumling, som kan finde ud af at køre kranbil - og især ikke med stammer. Men held og lykke med din kære østeuropæer hvis du finder en...

En sidste ting - de danske vognmænd er efterhånden temmelig trætte af, at cabotage-reglerne ikke bliver overholdt og de er bestemt ikke blege for at melde de folk, som ikke overholder reglerne... Så måske du lige skulle sætte dig ind i EU's regler for cabotagekørsel, inden du kaster dig ud dit lille stunt... Det kunne jo være dig færdselsstyrelsen banker på hos næste gang...

Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.Jeg kan hjælpe dig med kontakten til Polen til et firma i Warszawa.Jeg kender ejeren personligt og kan formidle kontakten. I firmaet er der 5-6 lastbiller som sagtens kan transportere træ til DK.Hvis du er interesseret om at vide lidt mere om firmaet så kan du bare skrive til mig. Jeg bor i Århus og taller både Dansk og polsk meget godt.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)