Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop der hedder : www.uglenogelefanten.dk og jeg har oprettet annoncer i går på Trendsales, googleAdwords, og jeg har også oprettet en Blog

Er der nogen, der har erfaringer med hvad jeg ellers kan gøre for at gøre kunderne opmærksom på min nye shop?

 

Tak for hjælpen

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 her er er lidt grundtips

der er hverken titler eller tags på billederne og det er i ikke det vildeste side med tekst jeg har set giv den energi og videreformidle al din viden vis har den vilde viden få noget mere viden

kopiere hvad konkurrenterne alle øverste hvad gør de af SEO kig på det.

Masser af unikt tekst vigtigt for at vinde

kampen vindes ikke uden nogle kvalitets links

husk vær motiveret til at videre formidle dit produkt.

Husk SEO er en langsigtet plan der giver gevindets på langt sigt

husk teksten skal være den bedste og branches bedste hjemmeside jo videoer billeder og et par 1000 tips giver vildt meget kør på 1000 gange mere end du ville have gjort giv det vildeste på iværksættere vilje og slå alle i hele verden

her en tråd men par tips som jeg og nogle andre hvad der kan gøres af en selv.http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

kom i gang giv den en vilde iværksættere vilje vis du er en vinder sig det nu  og hver gang ikke gider mere tænk frem ad du er en vinder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Mikael. på den mere designmæssige side synes jeg du bør starte med at få gjort noget ved slide. Det er lidt uskarpt og teksten er svær at læse.

- Husk info om firma i footeren

- Den hvide boks i toppen er ikke særlig pænt sat ind. Det er den hvor logo og velkommen boks er i. Den skal også friskes op eller fjernes.

- Generelt synes jeg siden ser lidt "outdated" ud. Den mangler lidt energi og lidt mere spændende farver.

Håber det kan bruges :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen i sig selv, ser pæn og fornuftig ud, men toppen ser meget uprofessionel ud. Det skræmmer mig væk.

Telefonnummer, adresse og CVR nummer, skal også være anført, ellers virker det ikke troværdigt.

Tilmeldt 14. May 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle ,

Mange tak for god råd , Men Hvad kan jeg gør på toppen så det se ud mere professionel ?

Tak

Uglen og Elefanten

www.uglenogelefanten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)