Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance programmør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej iværksætter venner,

 

HJÆLP!! Jeg har over de sidste 8 måneder været i gang med at stifte egen virksomhed. Min fætter og jeg har udviklet et koncept der basere sig på en internet portal, sponsoring og cause related marketing tankegang.

 

Vi har de sidste par måneder jagtet sponsorer som ønsker eksponering igennem den portal vi er ved at udvikle, og endelig ser det ud til at der falder frugter af vores nye træ. Vi har et par rigtigt gode deals liggende og vente på os, og da vi nu har fået bekræftet interessen er vi nu klar til at bruge lidt af de penge vi har i vores nye ApS selskab.

 

Vi skal derfor igang med at udvikle selve vores kerneprodukt. En internet portal der arbejder på forskellige brugerniveauer og som skal have en del features der spiller sammen med forskellige medier. Vi havde fundet programmøren som skulle løse opgaven for os, men da vi nu står og skal til at igang, er han pludselig hoppet fra. Vi har brugt de sidste par måneder på at få detaljerne omkring programmeringen klar, og ja - nu har vi pludselig ingen programmør

 

Er der ingen af jer der har erfaringer med nogen dygtige .net programmører? Programmøren må gerne være interesseret i at måske senere få en fast tilknytning.

 

Nogen der kender nogen?

 

Søren

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber virkelig på hjælp her.. Har knoklet på det her koncept, og det er såååå træls pludselig at miste sin programmør. Hvis det kunne være en fra KBH området ville det være helt optimalt!!
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen grund til at det skal være .net? Er i begyndt at sætte siden sammen?

/Peder

Fra København
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Well - jeg er ikke sikker på at det SKAL være .net. Jeg har bare hørt at det skulle være det optimale i forhold til den type site. Men da jeg ikke selv er programmør - og derfor ikke er sikker på hvad siden skal laves i - kan jeg ikke sige at det SLAL være sådan.

 

Vi er ikke endnu begyndt at sætte siden sammen endnu. Men vi ved hvilke funktionaliteter siden skal have og hvordan vi gerne så den opbygget.

 

Vi har tilknyttet en web-designer. Planen er at vi inden for de kommende 14 dage skal have møde med designer og programmør, for at få sat gang i udviklingen. Det er også derfor det er vildt ubelejligt at vores tidligere programmør igår sprang fra projektet.

 

Hvis der er nogle interesserede kan I evt. sende mig en kort refference liste over ting I har lavet. Jeg håber selvfølgelig i smdier infoen herinde så andre - det måske var i samme situation som jeg - kunne kontakte jer I en lignende situation

 

/Søren

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg anbefaler også bitpaq.com

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)