Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skete der med Springets "KC Foods"?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der ved, hvad der skete med dem?

De vinder med hva....maxpoint?

Og vupti lukker de?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sgu helt ondt af ham fiskesælgeren...

Han stod med tårer i øjnene og vinkede farvel til sin højtelskede fiskebil, og havde tårevædet afsked med sine trofaste kunder. Jeg tror faktisk ikke at han havde så meget lyst til projektet når det kom til stykket. Men man mår først møllen kører, kan det være svært at bakke ud igen.
 
Håber at han har fået en ny fiskebil
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/25/2005 9:33:29 AM Forfatter: Carsten Jacobsen

Jeg har sgu helt ondt af ham fiskesælgeren...

Han stod med tårer i øjnene og vinkede farvel til sin højtelskede fiskebil, og havde tårevædet afsked med sine trofaste kunder. Jeg tror faktisk ikke at han havde så meget lyst til projektet når det kom til stykket. Men man mår først møllen kører, kan det være svært at bakke ud igen.
Håber at han har fået en ny fiskebil
mvh Carsten

 
Hahaha.. jeg har tænkt på præcis det samme....
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/25/2005 9:29:47 AM Forfatter:klp29 Er der nogen der ved, hvad der skete med dem? De vinder med hva....maxpoint? Og vupti lukker de?

Jeg har læst at ham der havde fiskebil ikke mødte frem nogen gange på jobbet, blev simpelthen væk.. Nok heller ikke så sjovt at det er en der arbejder fuld time, og så en der dukker op senere på dagen/aftenen..
 
De havde ifølge slagteren ikke haft rådgivning på, men havde jo hver især to gode forretning. Mente åbenbart at det var nok at starte en 3. butik.
 
Min personlige holdning er, at man skal kende hinanden mere end 110 % før man går igang - en ting er at drøfte tingene - en anden er når det bliver hverdag...
 
Har selv en stor vennekreds - men vil nok ikke umiddelbart have forretning med nogen af dem - det kan jo også ødelægge en del.. 
 
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok - i slutningen af udsendelsen ser man blot den ene af dem gå ind i en retssal, så jeg tænkte at de måske var røget ud i noget juridisk.......a la at de havde krænket et patent med deres produkter eller lign.

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Deres projekt virkede ellers meget lovende.....har forsøgt at søge på Google efter KC Foods for at finde ud af hvad der gik galt, men der findes ikke umiddelbart nogle oplysninger.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent til finalen den. 15 dec., der kommer den ene af dem og fortæller om hvad der gik galt... Det sagde de i slutningen af udsendelsen, til rulleteksterne.....

 
 
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Klaus Kjærgaard skriver på sin hjemmeside, http://www.slagteronline.dk/forum/, at hans makker mistede modet og blev væk i 1 måned. Klaus "kørte et hold" på fabrikken om natten i håb om at kunne overtage, men det gik ikke. Jeg tror han mener at han ansatte folk om natten til at køre det? Eller gjorde han selv?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)