Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs "Iværksætter til jeg dør" gratis på nettet nu!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I var lige ved at ødelægge min morgen.

Købte bogen på saxo.com i torsdags, og her til morgen så jeg denne debat om "Iværksætter til jeg dør" gratis.

Men så heldigvis datoen inden jeg fik hjertestop :P

Men ja, den sælges nedsat på saxo.com, og syntes det er en rigtig god bog. Blev fanget ved de første sider jeg nåede at få læst :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men nu har jeg et gavekort til Amazon... Jeg søgte dog på "iværksætter" derinde, men fandt kun Dreams From My Father: A Story of Race and Inheritance Paperback by Barack Obama - og det er selvfølgelig godt nok, men vil hellere have den rigtige! Wink

Men jeg ville bare høre Thorborg, om han tilfældigvis havde et par eksemplarer med på onsdag, for så er det jo nemmere end at vente på, at den bliver sendt...??

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vist noget galt med dit link :-)

... men du finder alligevel næppe bogen andre steder end hos saxo.dk - husker jeg korrekt, så gik Martin udenom de traditionelle forlag (sikkert i en vanlig provokerende protest over, at de ikke fungerede som han ønskede det) og udgav selv bogen.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan som andre har nævnt købe den billigere på Saxo så længe det varer, de sælger den næsten med tab.

Ellers kan du købe den til fuld pris i aften og få den signeret.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det var jo det, jeg håbede! Så slipper min dovne krop for at gå ind og oprette en bruger hos Saxo og alt det der!

Tak!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)