Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Farvel Surftown - hvad nu?

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså alt er relativt - om jeg giver 300 eller 1000 om måneden har ingen betydning whatsoever.

Men jeg vil naturligvis heller ikke betale for meget.

Surftowns stabilitet har været utilfredsstillende - hver dag - 1-3 gange om dagen har jeg korte nede perioder på ~ 10 sekunder samt 1-2 minutter omkring kl. 02 når de laver backup (det overlever jeg lige).

SUpporten er OK - når de har åben - men de laver altid updates osv. efter kl. 16 dvs. du skal vente til dagen efter hvis du bliver ramt.

Ud over det så er loadtiderne nogle gange meget lange hos surftown - fordi man jo deler med andre.

Kort sagt så har jeg ikke tålmodighed til at vente - det har mine kunder heller ikke.

Rackspace virker godt - men er deres servere i DK eller udlandet?

Jeg har kun danske kunder..

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

De ligger i udlandet og da jeg sidst var i telefonisk kontakt med dem, var de igang med at opsætte datacenter i danmark til danske cloud kunder. De har faktisk også VPS til fornuftige priser, så jeg ville give dem et ring. Uanset hvad er forbindelsen til deres engelske datacenter så godt, at hostes du der mærker man ikke afstanden, og så tilbød de mig automatisk at blive flyttet over til det danske når de åbnede det.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael christiansen:

 så er det måske sådanne en løsning her http://www.activewebs.dk/files/serviceaftale.pdf men en ting er sikker næsten alle steder der hoster opleves der ned tid og sådanne ting her men skulle betale 1500 kr ekstra hver måneden plus dyrere server vis skulle kunne reagere på en time


du vil dog oplevede sikkert hurtigere server med det samme, dog oplevet jeg ikke dit trådstart indlæg at det var de dyreste løsninger du ønsket , men spurgte efter noget ligne surfttown og de levere jo ikke disse løsninger og prisen er der meget stor forskel på .


 



For god ordens skyld vil jeg lige understrege at vores SLA jo blot er vores garantier - selvom man blot har vores standard SLA som ikke koster ekstra, så reagerer vi normalt altid med det samme på henvendelser (også udenfor arbejdstid) - så det betyder altså ikke at vi sidder på vores flade og venter til der er gået 23 timer. Skulle der f.eks. opstå situationer hvor vi har flere kunder end der er hænder som har problemer samtidig, vil kunder med en højere SLA jo dog selvfølgelig blive prioriteret over de andre.
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er folks erfaringer med netop Activewebs ?

Ser interessant ud.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Og hvis man sidder på en Windows så kan man altid rode i host-filen så man kan se sit site og lige arbejde med det hvis det skulle være nødvendgit.

Eller hvilket som helst andet styresystem. :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:
Kort sagt så har jeg ikke tålmodighed til at vente - det har mine kunder heller ikke.

Hvis du slår muligheden til for private beskeder, så kan jeg henvise til en som givetvis kan opfylde dine behov...

Og hvis kapacitet er rigelig og på ingen måde crowded..

Er ved at flytte mine ting derhen.

/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:
Eller hvilket som helst andet styresystem. :-)

Har ikke prøvet på andre systemer :D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kelleren:
Hvad er folks erfaringer med netop Activewebs ?

De hoster i hvert fald Amino...

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens skrive PM's - det har jeg slået til...

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

John Sahl:

Jeg glæder mig personligt til at se hvilke firmaer der kommer på banen med tilbud om hosting i stedet for Surftown, hvor kravene for at gendanne alt lynhurtigt og redundante servere, linier, beskyttelse imod jordskælv, atomangreb, vildt regnvejr og lignende også er opfyldt. Og som samtidigt kan gøre det til fornuftige priser, og også have 30 teknikere de kan smide efter restore/flytning af servere i flere døgn.

Hvem er op til opgaven?



Mon ikke det er rigeligt at forlange at man ikke har serverudstyr og UPS stående i en kælder på havnen.....men igen, det er der sku nok ikke mange andre end Surftown der har.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Side 6 ud af 8 (71 indlæg)