Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv feedback på veletableret webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en webshop med salg af tørt brænde, hvor vores niche er at vores brænde faktisk ER tørt (det er et stort problem i branchen at stort set alle sælger halvdårlig kvalitet). Mne hvordan formidler man det budskab, når nu alle andre også reklamerer med at brændet er tørt etc?
Jeg vil gerne have lidt ikoner på forsiden, for at gøre det lidt mere interesant.
Jeg modtager også neget gerne generelle forslag til forbedring af webshoppen: www.danskbraendesalg.dk

Mvh Tommy Bruus-Jensen
www.danskbraendesalg.dk

 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Hvis dit brænde rent faktisk er af en bedre og tørrere kvalitet, og hvis dette er et vigtigt parameter for brænde, så skal det knaldes op i hovedet på de besøgende på forsiden af dit site.

Få en til at lave en illustration, hvor der eksempelvis vises "Standard brænde" og så en sur mund og illustration af høj fugtighed og dårlig brændeeffekt. Og ved siden af viser du så "Brænde fra dansk brændesalg", glad mund og lav fugtighed, mm..

Lav simple opstillinger over fakta med tilhørende illustrationer. Jeg kunne forestille mig, at det primært er mænd, som handler hos dig - og når det så i tillæg er et produkt med begrænset følelsesmæssigt engagement, så er fakta vigtige - opstillet på en måde så det kan forstås på max. 5 sekunder.

Aspektet med "tørt" skal du naturligvis også slå på i dine AdWords annoncer (som jeg dog ikke kan finde?).

Mvh Troels.

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

 

Tak for indput, det vil jeg helt klart overveje hvordan man kan gøre let forståeligt.
Adwords kører lidt på standby, for konverteringerne er ret lave i denne tid. Om en måned er mit budget eksploderet til noget der ligner 2 x min løn..

Mvh Tommy

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Det et nok meget fornuftigt - alt andet lige må det være begrænset, hvor mange der tænker i brænde, når termometeret svinger omkring de 25 grader :)

Når du starter op igen med AdWords, så husk undersidelinks og bedre brug af Display-URL'en end hvad dine konkurrenter gør i øjeblikket.

Det er også en af dine konkurrenter, som er pænt tosset og annoncerer med at jeg kan afhente det i Åbenrå. Irrelevant oplysning (og dermed spild af spalteplads), når Google kan fortælle ham, at jeg befinder mig i den anden ende af landet.

Du sørger selvfølgelig også for at sende sjællandske AdWords besøgende direkte til dine sider med sjællandsk brænde, ikke sandt? :o)

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Gule skrift der understreger virker mere som en amatør side ,det gør det bare mere forvirrende at læse i understreger sådan tekster f.eks. på siden info fragt og levering .http://danskbraendesalg.dk/information/fragt-og-levering-2/

nærmeste ikke brugt h1 og h2 og h3 der gør teksten overskuelig.

Teksten mangler sigende interne links struktur , husk ved ord på siden du vil højt op med at krydslinks på siden med disse ord derved kan google aflæse hvad du satser , dette gør siden oveni lidt mere overskuelige.

Husk lave lange sigende titler og tags til billederne derved findes de bedre i google

kontaktformular på kontaktsiden en fordel derved lettere at kontakte jer.

Vis har dankort på siden , tvivler jeg ikke konvertering vil stige drastisk

mere om jer og online brand der siger god for jer , med referencer der siger i levere den perfekt kunne også øge konvertering.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Nu kiggede jeg lidt på din side. Og der var straks en masse ting der slog mig, som jeg håber jeg kan formidle videre så det er til at forstå :)

Rimelig generelt, så flygter kunder ved for meget tekst på forsiden. Jeg synes nu ikke du har for meget tekst, der er bare intet andet end tekst. Der er et billed i nederste venstre hjørne, men det er ikke nok.

Som Troels Kjems er inde på, er målgruppen jo nok mænd. Det synes jeg godt du kan spille lidt på :)
Overdriv klichéerne lidt, jeg tænker straks et sjovt billed kunne være business manden i jakkesæt og slips der er igang med at fælde et træ, med teksten: "slip for besværet uden der falder brænde fra himlen i hjemmet - få leveret det bedste brænde til døren 'klik her'," (eller noget i den stil)

Forestil dig at din webshop var en fysisk butik, forestil dig nu at du går ind i din butik!
For overhovedet at komme hen til varerne på hylderne, skal du lige læse en masse først, så skal du ind og lede efter hylderne hvor varerne er osv osv.. Jeg var nok stoppet ved døren, rystet på hovedet og gået ind til nabo butikken (linket under/over i google)

Jeg synes den er god at have i baghovedet når man laver shops. Hvad er det kunden vil have?
1 - tørt brænde! VIS DET!! Lav en video, billeder et eller andet!!! kunden skal ikke være i tvivl om at han får det tørreste brænde ved dig. Bare husk at kunden ikke gider læse det, han vil SE det!!

2 - Billige priser! VIS DET!! Smæk nogle gode tilbud op på forsiden, så det er det første man ser! kunden gider ikke lede efter prisen, så vil han hellere tage næste butik i rækken. At du skriver det på forsiden tror jeg ikke har nogen effekt, det siger alle jo! Folk vil se beviser på at du er billigere end de andre! 

3 - Levering! Kunderne vil være sikre på at når de har trykket bestil, så skal de ikke løfte en finger mere. Kunderne elsker "du bestiller, vi levere lige til din dør" :) (jeg ved godt du skriver at i levere til hele danmark, men prøv at gør det mere personligt)

Og så er der brøleren!!! sorry, men det her taber du kunder på!!!! DER ER HVERKEN ADRESSE ELLER TLFNR. PÅ FORSIDEN!!!! Det er det første rigtig mange kunder kigger efter! de scroller lige ned til bunden for at se om telefonnummeret og adressen står der. For tænk sig hvis de bestilte, og der skete noget, og de så ikke kunne komme i kontakt med dig!!! Folk betaler glædeligt 100-500 kr ekstra ved konkurrenten der har et telefonnummer!! TRO MIG!!
Ved godt det står i 'kontakt mig', Men du skal fange kunden på forsiden!!

Jeg tror det var det jeg havde i første omgang :) jeg håber du kan bruge det til noget, og at det giver mening :)

Mvh

Ragnar :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at undskylde - jeg kom simpelthen i snakke-mode! Fik sagt det samme lidt mange gange, men jeg håber du overlever.. Ellers kan du bare spole i videoen! :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
Jeg vil starte med at undskylde - jeg kom simpelthen i snakke-mode! Fik sagt det samme lidt mange gange, men jeg håber du overlever.. Ellers kan du bare spole i videoen! :-)

Meget fedt med video :)

Jeg har dog en lille rettelse :) tag det ikke ilde op :)

Men mandens side er ikke en www.blablabla, men en http://blablabla :)
Så hvis du i yahoos siteexplorer søger på http://danskbraendesalg.dk/, istedet for www.danskbraendesalg.dk/ vil du se at han har 184 backlinks ;)

Ikke at der ikke skal flere til, med der er da tænkt over linksene :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige til info kan du jo lave - Som lidt ekstra værdi, en signatur på alle dine indlæg automatisk ved at gå ind under "Ret profil" - "Debat indstillinger" (mener jeg det er) med teksten "Tørt brænde" eller lign. Og link til dit site.

Lidt hjælper altid :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar,
God pointe! Det gik vist lidt hurtigt med at få det konstateret! 

Når det er sagt - fjerner du "links from own domain" er der kun 79, hvoraf mange er fra GulOgGratis og FindLet .. Så i virkeligheden er der nok ikke mere end 30-40 links :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)