Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe backlinks

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Overvejer lidt det med at købe backlinks, har været omkring flere hundrede sider, men tvivler på man kan stole på deres ord.

Jeg søger derfor gode erfaringer med køb af backlinks.

Hvad kan anbefales og hvad skal man holde sig fra ?

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igår købt hos submitedge.com - Virker meget seriøst.

Venter dog spændt på at se hvad der kommer ud af det. :)

Smid en besked, så skal jeg nok holde dig opdateret.

Mvh Casper

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes problemet med de backlinks jeg har købt overhovedet ikke bliver indekseret og så er de helt værdiløse. Det ser interessant og billigt ud det link du smid der ellers. Kunne godt være jeg skulle overveje dette som supplement. Du må også gerne give mig lidt feedback på det når du ser resultaterne hvis du har tid :)

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig også til at høre noget Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er blevet anbefalet www.backlinks.nu og har herned valgt at afprøve dem. Jeg glæder mig til at se hvordan det forløber. Deres support er ihvertfald i top :-)

Mvh
Martin
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et lidt svært spørgsmål at svare på. Det svare lidt til at sige, at du er ved at købe bil, og ikke ved om det er en god bil du er ved at købe, men at du har været forbi 100 forhandlere.

At købe backlinks kan der være mega forskel på. Her er nogle af faktorerne:

  • Hvem laver de backlinks?
  • Ser de naturlige ud, altså kan de stave?
  • Er det udelukkende med exact match ankertekster?
  • Er det udelukkende fra fora profiler fx.?
  • Sørger de for at indeksere de sider, de laver links fra?
  • Er det fra engelske sider udelukkende?

At købe backlinks, er jo præcis det samme som du også gør, når du køber linkbuilding hos et dansk firma. Forskellen er ofte, at det danske firma giver dig hele pakken, dvs. sørger for at dine links bliver indekseret, og lagt på nogle gode relevante steder. Det er dog også en hel del dyrere.

Vælger du derimod en service som fx. Backlinks.nu, så får du en masse foralinks, som ikke gør den store forskel i sig selv. De begynder først at gøre en forskel, hvis du begynder at lave links til dem, så de får noget power som de kan give videre. Det gælder de fleste udenlandske tjenester som jeg har set. Det gælder selvfølgelig ikke dem alle, men hvis de reklamer med 100 links for 10 dollar, så er det ofte noget i den stil, som du får.

Så det hele kommer an på hvor meget SEO som du selv gider at lave, og hvor meget du vil betale dig fra.

Håber det hjalp på dit spørgsmål :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)