Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken printer skal jeg købe?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er nu nået så langt med mit lager at jeg skal til at kigge på printer osv. 

Men nu vil jeg gerne vide hvilken printer jeg skal ud og købe.

Printeren skal bruges til regninger, den må meget gerne være billig i drift, stabil så den ikke går i stykker i utide og bullig i indkøb :)

Det behøves ikke at være en farve printer.

Ser frem til svar, tak!

Daniel

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kigge efter en HP laserprinter så, de kører super stabilt, og er billige i drift.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i fem år brugt den samme Samsung laserprinter uden problemer af nogen art - og i den tid har den altså printet tusindvis af tætskrevne sider, foruden at den også har scannet og kopieret.

Så jeg ville godt turde købe Samsung igen. Men HP er sikkert også fremragende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hjordt:

Jeg har i fem år brugt den samme Samsung laserprinter uden problemer af nogen art - og i den tid har den altså printet tusindvis af tætskrevne sider, foruden at den også har scannet og kopieret.

Så jeg ville godt turde købe Samsung igen. Men HP er sikkert også fremragende.

Hej

Jeg har en billlig laser printer fra Samsung. Først af alt synes jeg de laver nogle gode produkter, og har selv en skærm i det mærke som er den bedste jeg nogen sinde har haft.(kan nok heller ikke samligne LCD med anoderør).

Men den billig printer er for at sige det noget lort. Papieret sætter sig konstant fast. Og man skal tit have toneren ud og ryste den. Samt at man lige skal rengøre den før man bare vil skrive en side ud.

Så derfor er mit råd, at man skal holde sig fra de billigste. Og så er mærket egentlig ligegyldig. Det man får for pengene er bedre kvalitet i det mekaniske. OG vil også sige laser, da de er billigst i drift.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Rasmus Hjordt:

Jeg har i fem år brugt den samme Samsung laserprinter uden problemer af nogen art - og i den tid har den altså printet tusindvis af tætskrevne sider, foruden at den også har scannet og kopieret.

Så jeg ville godt turde købe Samsung igen. Men HP er sikkert også fremragende.

Hej

Jeg har en billlig laser printer fra Samsung. Først af alt synes jeg de laver nogle gode produkter, og har selv en skærm i det mærke som er den bedste jeg nogen sinde har haft.(kan nok heller ikke samligne LCD med anoderør).

Men den billig printer er for at sige det noget lort. Papieret sætter sig konstant fast. Og man skal tit have toneren ud og ryste den. Samt at man lige skal rengøre den før man bare vil skrive en side ud.

Så derfor er mit råd, at man skal holde sig fra de billigste. Og så er mærket egentlig ligegyldig. Det man får for pengene er bedre kvalitet i det mekaniske. OG vil også sige laser, da de er billigst i drift.

/Kenneth

 

Det lyder ikke godt. Alt det har jeg slet ikke været ude for. Men du har sikkert ret i, at mærket betyder mindre, hvis bare man holder sig fra de billigste modeller.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hjordt:

Jeg har i fem år brugt den samme Samsung laserprinter uden problemer af nogen art - og i den tid har den altså printet tusindvis af tætskrevne sider, foruden at den også har scannet og kopieret.

Så jeg ville godt turde købe Samsung igen. Men HP er sikkert også fremragende.

Hej Rasmus,

Må jeg spørge om hvilken model det er at du har? Og er den billig i drift? :)

/ Daniel

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Rasmus Hjordt:

Jeg har i fem år brugt den samme Samsung laserprinter uden problemer af nogen art - og i den tid har den altså printet tusindvis af tætskrevne sider, foruden at den også har scannet og kopieret.

Så jeg ville godt turde købe Samsung igen. Men HP er sikkert også fremragende.

Hej

Jeg har en billlig laser printer fra Samsung. Først af alt synes jeg de laver nogle gode produkter, og har selv en skærm i det mærke som er den bedste jeg nogen sinde har haft.(kan nok heller ikke samligne LCD med anoderør).

Men den billig printer er for at sige det noget lort. Papieret sætter sig konstant fast. Og man skal tit have toneren ud og ryste den. Samt at man lige skal rengøre den før man bare vil skrive en side ud.

Så derfor er mit råd, at man skal holde sig fra de billigste. Og så er mærket egentlig ligegyldig. Det man får for pengene er bedre kvalitet i det mekaniske. OG vil også sige laser, da de er billigst i drift.

/Kenneth

Hej Kenneth,

Tak, så ved jeg at jeg skal holde mig fra billige ting! Selvom det var nu heller ikke en billig, billig printer jeg ville have fat i :o)
Mener mere en jeg kan betale, det skal IKKE være en stor kopimaskine til over 5000,-

/ Daniel :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter en ml-1630 fra samsung. Den er nu 2 år gammel, jeg har oplevet papirstop en enkelt eller 2 gange. Jeg har udskrevet omkring 6000 papirer på den og jeg har netop sat en helt ny patron i den i går. 

Hver 2000 sider udskiftes patronen for mit vedkommende. De sider jeg udskriver er hele a4 papir med tekst på hele papiret. 

Printeren koster omkring 800 eks moms i indkøb og ekstra patroner koster ca. 500,- pr. stk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:

Hej Kenneth,

Tak, så ved jeg at jeg skal holde mig fra billige ting! Selvom det var nu heller ikke en billig, billig printer jeg ville have fat i :o)
Mener mere en jeg kan betale, det skal IKKE være en stor kopimaskine til over 5000,-

/ Daniel :) 

For nogle år siden købte jeg en Brother HL-2035 - til omkring 6-700 kr.. Den har vel de sidste 3 år printet omrking 25.000 ark, hvad jeg lige kan regne mig frem til.. Tror jeg har haft under 10 papirstop.. Og tonerne købte jeg først et par originalt, og efter det har jeg bare købt de uoriginale hos Inkclub.. Fantastisk flot sort/hvid kvalitet..

Det kan klart anbefales.. Aner ikke hvad de nye modeller hedder, men du må hurtigt kunne finde en nyere ;)

PS: Printeren har ikke vidst et eneste tegn på slid.. :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg Biludlejning:

Jeg benytter en ml-1630 fra samsung. Den er nu 2 år gammel, jeg har oplevet papirstop en enkelt eller 2 gange. Jeg har udskrevet omkring 6000 papirer på den og jeg har netop sat en helt ny patron i den i går. 

Hver 2000 sider udskiftes patronen for mit vedkommende. De sider jeg udskriver er hele a4 papir med tekst på hele papiret. 

Printeren koster omkring 800 eks moms i indkøb og ekstra patroner koster ca. 500,- pr. stk. 

Synes jeg lyder rimeligt! 

Tak for info!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)