Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken printer skal jeg købe?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Daniel Lehmann Jafari:

Hej Kenneth,

Tak, så ved jeg at jeg skal holde mig fra billige ting! Selvom det var nu heller ikke en billig, billig printer jeg ville have fat i :o)
Mener mere en jeg kan betale, det skal IKKE være en stor kopimaskine til over 5000,-

/ Daniel :) 

For nogle år siden købte jeg en Brother HL-2035 - til omkring 6-700 kr.. Den har vel de sidste 3 år printet omrking 25.000 ark, hvad jeg lige kan regne mig frem til.. Tror jeg har haft under 10 papirstop.. Og tonerne købte jeg først et par originalt, og efter det har jeg bare købt de uoriginale hos Inkclub.. Fantastisk flot sort/hvid kvalitet..

Det kan klart anbefales.. Aner ikke hvad de nye modeller hedder, men du må hurtigt kunne finde en nyere ;)

PS: Printeren har ikke vidst et eneste tegn på slid.. :-)

Hvordan er hastigheden på sådan en basse der?

/ Daniel :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en sort/hvid laserprinter er et god bud.

Tjek edbpriser.dk / dustin.dk for hvad der er populært det er typisk en god rettesnor til at finde gode kandidater - tjek review på top 3.

Dustin har jeg efterhånden gode erfaringer mht køb af it-udstyr, herunder printer (det var dog farve laserprinter) 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Lyder som en sort/hvid laserprinter er et god bud.

Tjek edbpriser.dk / dustin.dk for hvad der er populært det er typisk en god rettesnor til at finde gode kandidater - tjek review på top 3.

Dustin har jeg efterhånden gode erfaringer mht køb af it-udstyr, herunder printer (det var dog farve laserprinter) 

Tak for hjælpen, må jeg da hellere lige gøre! Ved ikke hvorfor jeg ikke har gjort det endnu, har nok kørt rundt i tankerne for længe, har gjort det meget slemmere end det er, puha. 

Men kan stadig bruge lidt hjælp fra jer amino'er! 

Tak :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:

Hej Rasmus,

Må jeg spørge om hvilken model det er at du har? Og er den billig i drift? :)

/ Daniel

Hej Daniel

Det må du hjertens gerne. Den hedder Samsung SCX-4100 og den har i fem år, hvor den måske har udskrevet 4-5000 sider, vist nok kostet mig to nye blækkassetter til omkring 600 kroner stykket. Jeg har i den tid ikke én eneste gang været ude for papirstop eller lignende. Den er sikkert udgået nu, men den har gjort mig helt tryg ved også at købe en af deres printere en anden gang. 

For lige at sætte tingene i relief har jeg også en af Samsungs mobiltelefoner - som er noget af det værste, jeg har oplevet.

Rasmus

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En sort/hvid, som skriver i farve! Stick out tongue (kunne ikke lade være Embarrassed)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:
or nogle år siden købte jeg en Brother HL-2035 - til omkring 6-700 kr.

Det er en super printer, der nærmest ikke er til at slide ihjel. Der er aldrig papirstop, og den kører bare derudaf. I hvert fald på dem vi har. Nu kører vi godt nok det meste på de store printere, med der ryger alligevel en 50 - 100 sider igenne Brother printeren om dagen, og den brokker sig aldrig :o)

Havde også forgængeren, men den måtte vi skifte ud, da vi ikke kunne skaffe tonere til den længere,

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hjordt:

Daniel Lehmann Jafari:

Hej Rasmus,

Må jeg spørge om hvilken model det er at du har? Og er den billig i drift? :)

/ Daniel

Hej Daniel

Det må du hjertens gerne. Den hedder Samsung SCX-4100 og den har i fem år, hvor den måske har udskrevet 4-5000 sider, vist nok kostet mig to nye blækkassetter til omkring 600 kroner stykket. Jeg har i den tid ikke én eneste gang været ude for papirstop eller lignende. Den er sikkert udgået nu, men den har gjort mig helt tryg ved også at købe en af deres printere en anden gang. 

For lige at sætte tingene i relief har jeg også en af Samsungs mobiltelefoner - som er noget af det værste, jeg har oplevet.

Rasmus

Men det er jo klart værd at undersøge om der er en ny model jo, det vil jeg gøre...

Tak for hjælpen Rasmus!

Fra Frederikssund
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også kun anbefale Brother. Har benyttet en J315W, og har aldrig haft problemer, og den kører perfekt. :)

Mvh

Nikolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:

Hvordan er hastigheden på sådan en basse der?

/ Daniel :-)

Mener den er opgivet til omkring 20 sider i minuttet :-) Så om det er 15 eller 25, har jeg ikke målt, men det er i det lag :)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)