Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken printer skal jeg købe?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jannik Hansen:
or nogle år siden købte jeg en Brother HL-2035 - til omkring 6-700 kr.

Det er en super printer, der nærmest ikke er til at slide ihjel. Der er aldrig papirstop, og den kører bare derudaf. I hvert fald på dem vi har. Nu kører vi godt nok det meste på de store printere, med der ryger alligevel en 50 - 100 sider igenne Brother printeren om dagen, og den brokker sig aldrig :o)

Havde også forgængeren, men den måtte vi skifte ud, da vi ikke kunne skaffe tonere til den længere,

Præcis :D

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey

Jeg vil anbefalde dig og gå ind i en Red Offis butik for det er en lands dækkende kæde Og du er sikker på og få et produkt der er registret i Danmark så hvis det sker en defekt er du fri for og skal sende den til f.eks Holland eller Tyskland.

Hilsen rvejsgaard

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

rvejsgaard:
Hey

Jeg vil anbefalde dig og gå ind i en Red Offis butik for det er en lands dækkende kæde Og du er sikker på og få et produkt der er registret i Danmark så hvis det sker en defekt er du fri for og skal sende den til f.eks Holland eller Tyskland.

Hilsen rvejsgaard

Det er da næsten billigere bare at købe en ny printer til 500 kr - og få den med posten næste dag ;) Den time man så skulle have brugt på RedOffice, kan man bruge på at betjene en kunde, og så har man kun mistet 500, istedet for en times-arbejde ;-) hahaha... Bare en idé ;)

Men bortset fra det, min brother har virkeligt aldrig haft nogle problemer.. Har faktisk flere små kunder, med 2-3 ansatte, som bruger den samme.. De kører stadig - jeg bestiller da toner for dem i ny og næ ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Alle sammen gode foreslag til printere, jeg vil dog lige komme med en sidenote i forhold til patroner, blæk osv.
Man skal lige være opmærksomhed på garantien ryger på sådan en fætter, hvis man benytter uoriginale. Har selv brugt uoriginale på en ældre Brother DCP-130, faktisk brugte jeg ikke andet indtil en dag jeg fik nogle dårlige patroner hjem og de ødelagde printeren.

Nu er det selvfølgelig kun en printer til kr. 500,00 men hvis man er ude og bruge lidt flere penge på printer, så kan det altså godt være man lige skal betale de kr. 100,00 mere per gang man skifter patron. 

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Copytec Office Solutions ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Dit valg af printer skal afhænge af dit forbrug. Forskellen på de mindre printere er driftsomkostningerne.

Jo billigere printeren er i indkøb, jo dyrere er den i drift.

Vi har solgt Brother siden mærket blev introduceret på det danske marked; det er gode printere, ligesom HP, Lexmark, Canon og hvad de nu hedder alle sammen. Vi har dog udfaset dem igen.

Hvis en printer koster kr. 800,00 og en toner til den koster kr. 500,00, så kan du selv regne ud hvor meget der er tilbage til selve printere.

Hvis du kun skal printe nogle få print om dagen (1-10) er det næsten ligegyldig hvilken printer du vælger.

 

Med venlig hilsen

Bjarne Rasmussen

Copytec Office Solutions ApS

Med venlig hilsen Bjarne Rasmussen
Copytec Office Solutions ApS - www.copytec.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

rvejsgaard:
Hey

Jeg vil anbefalde dig og gå ind i en Red Offis butik for det er en lands dækkende kæde Og du er sikker på og få et produkt der er registret i Danmark så hvis det sker en defekt er du fri for og skal sende den til f.eks Holland eller Tyskland.

Hilsen rvejsgaard

Jeg vil lige slå et smut forbi, skal i forvejen ind og kigge på kontor møbler, så kan jeg kigge på printer samtidig.

Det er jo gratis at kigge :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Rasmussen:

Hej Daniel

Dit valg af printer skal afhænge af dit forbrug. Forskellen på de mindre printere er driftsomkostningerne.

Jo billigere printeren er i indkøb, jo dyrere er den i drift.

Vi har solgt Brother siden mærket blev introduceret på det danske marked; det er gode printere, ligesom HP, Lexmark, Canon og hvad de nu hedder alle sammen. Vi har dog udfaset dem igen.

Hvis en printer koster kr. 800,00 og en toner til den koster kr. 500,00, så kan du selv regne ud hvor meget der er tilbage til selve printere.

Hvis du kun skal printe nogle få print om dagen (1-10) er det næsten ligegyldig hvilken printer du vælger.

 

Med venlig hilsen

Bjarne Rasmussen

Copytec Office Solutions ApS

Tak for hjælpen, hjalp en del... Er der nogle printere du fortrækker?

Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Fra  PrintTeknik Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg kan godt hjælpe dig med en god og billig printer og installerer den så du får maksimalt ud af den :-)

vh.

Jesper Langeskov

printteknik.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Copytec Office Solutions ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Joooo.. jeg sælger jo Ricoh, så dem kan jeg godt lide! Deres små printere er i øvrigt fremstillet af Samsung, og det er efter min mening noget skrammel.

Hvor meget regner du med at printe pr. måned? og hvad er det du udskriver; breve, følgesedler, fakturaer...? Har du behov for flere papirskuffer?

Med venlig hilsen Bjarne Rasmussen
Copytec Office Solutions ApS - www.copytec.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Tak for jeres super tilbud og ikke mindst jeres kæmpe hjælp! 

Jeg har fået en gratis printer fra min fars kontor, og vil derfor nøjes med at køre på den lidt i starten. Vil tænke lidt over hvad jeg senere skal have så. Men tusind tak i hvert fald...

Printeren jeg har fået er en HP, kan ikke huske hvad model men hvis det betyder noget for nogle af jer er i velkommen til at spørge og jeg skal finde ud af det...

/ Daniel :)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)