Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man skal investerer for at tjene!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino bruger

Vi vil gerne fortælle lidt om YoungSurprice som er en virksomhed der ejes af Casper Lisberg Bille og Jonas Nørtoft Odder. YoungSurprice er et nyt og innovativt firma. Vi er henholdsvis 19 og 21 år og lige blevet færdig med studenter eksamen (Innovation linjen).  Det har givet os blod på tanden for at blive iværksætter derfor skriver vi her.  Der vil være en kort beskrivelse af vores 4 ideer længere nede på siden. Grunden til vi ikke ligger hele vores forretningsplan ud eller vores ide konkret er vi ikke har patent endnu og derfor ikke beskyttet vores produkter.  Vi leder efter en investorer, Så hvis du har kontoen i orden og har lyst at få en præsentation af vores ideer og måske blive en del af YoungSurprice så vil vi meget gerne høre fra dig.

Det eneste vi kræver for at du får indsigt i vores ideer, fremtid, økonomi osv. Er du udskriver en kontrakt som beskytter vores firma og vores produkt. Du skal os kunne vise du har kapital til at invester i YoungSurprice så vi ikke spilder din eller vores tid.  

Vi har gjort mest muligt for at gøre det så professionelt som muligt så vi vel gerne bede om alle henvendelser er seriøse.  Alle vores ideer har separate forretningsplaner, analyser osv.

Vi glæder os til at høre fra jer

Med venlig Hilsen

YoungSurprice

Kontakt info: 

Jonas Nørtoft Odder, 81614636, Jonas@odder-voss.dk

 

Produktet er spillet  ”LateNight GAME”. Spillet skal gøre fester og andre sammenkomster ekstra sjove ved at forene traditionelle drukspil med moderne og mere niché drukspil – i ét overskueligt og let tilgængeligt spil – hvor alle reglerne og brikker m.m. er med i spillet.

Vores firma er kort sagt revolutionerende indenfor kundegruppen i Norden. Vores plan er at YoungSurprice skal henvende sig til de unge og udvikle produkter, som de unge mangler. Vores primære kunder bliver drenge/piger mellem 16 og 25 år primært fra nordiske lande. Det kan dog være, at vi officielt må have en målgruppe, der er 18+, da det kan være svært at forene et eksternt brand med dette spil, og dermed få det distribueret, medmindre målgruppen er voksne.

Der vil være samlet 50 forskellige spil i et spil! Der er ikke på nuværende tidspunkt ét sådan spil. Vores forhåbning er, at Nordens unge kun behøver vores spil for at have alle de drukspil, de overhovedet kan forestille sig - i stedet for, at de i dag skal investere i en lang række forskellige spil – eller selv opfinde spil til deres fester – og dermed hurtigt kan blive i tvivl om spillets regler. Alt dette kommer man uden om med LateNight Game – hvor der medfølger regler og alt, hvad der skal til, for at man kan spille samtlige 50 spil i pakken.

 

Vores idé er, at skabe et produkt, der kan hjælpe de ældre, handicappede og gigtsvage i deres hverdag. Der er mange, som fx har problemer med at åbne bøtter, tage låg af ting osv., Vores mål med produktet er udelukkende at gøre hverdagen lettere for målgruppen. Med målgruppens lidelser følger der mange udfordringer i hverdagen, som andre mennesker ikke har. Vi mener derfor, at vores produkt fjerner en af de hverdagslidelser, som disse mennesker kæmper med hver dag.

 

Ideen der gør hverdagen nemmere for en hver kvinde, så hun bare kan lade sin store taske blive derhjemme men stadig have alt det hun skal bruge.

Hjemmesiden som ingen unge kan undvære, vi samler alt fra praktiske oplysninger i hverdagen til hvilken fester der er hvor.  Siden alle unge vil bruge til at finde oplysninger.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge…

Skønt at hører at to unge mennesker har lyst til at beskæftige sig med iværksætteri, i så ung en alder. Selvom man ikke får forklaret jeres produkter ned til mindste detalje, lyder de interessante, og hvis jeg havde haft kapitalen, tror jeg det kunne være interessant for mig at hører mere. Men da mediebranchen ikke er så gunstig for tiden og det er svære tider, har jeg desværre ikke mulighed for at støtte jeres projekter.

Men håber at i får den fornødne kapital til at give jer succes.

Noget helt andet er at jeg for nogen måneder siden læste en artikel i Børsen om 3 unge drenge, som havde startet en virksomhed og vundet en masse premiere i forskellige konkurrencer, jeg mener at kunne huske navnet Youngsurprice, jeg ville blot hører om det var jer jeg havde læst om?

 Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden…

Tobias

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have for din ros...

Ja det var os der var i Børsen, vi har været rundt på en masse skoler, messer og holdt taler om at være ung iværksætter. Så har der nogen gange været et par journalister blandet tilhørende så vi har været så heldig at være i Politiken, Børsen og nogen lokalaviser så¨det kan sagtens havde været os :).     

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Først vil jeg blot lige rose dig for at fremlægge jeres ide relativ konkret. Der er en del herinde der går og gemmer på dem, på trods af de beder om råd, det gør det ret svært at hjælpe.

Generelt kan det være ret svært at beskytte spilkoncepter. Se evt. PVS brochure om beskyttelse af spil og koncepter (www.nemtpatent.dk under links)

For at der kan tages patent på jeres ide (hvilket er den klart bedste måde at beskytte forretningen på) kræver det i har et produkt der kan løse et teknisk problem. Dvs. i skal opfinde en eller anden dingenot til jeres spil som er essentiel for at det kan fungere. Hvis I kan patentbeskytte den, og den er så essentiel for proejktet at andre ikke kan lave et lignende spil uden den, så er jeres ide beskyttet.

Du er velkommet til at kontakte mig for at diskutere ideerne.

mvh.

MartinSmile

Nemtpatent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)