Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web-hosting partner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er på udkig efter en web-hosting partner og tror også jeg har fundet en, herligt herligt :)

Men hvad kan andre mon tilbyde? Faciliteter, service, priser mv...?

Snart er jeg klar med en løsning, hvor jeg har ét domæne hvor jeg på et subdlmæne hoster et system for kunderne. Ét subdomæne = én kunde...
Hver kunde har brug for en mySQL database og PHP5 (helst!) etc... Hvem kan løse sådan noget og hvad skal det koste?
Det er jo nemt at google og finde en række der tilbyder det her, både billigt og dyrt - men erfaringer fra "rigtige brugere" tæller i al fald for mig, højre end prisen...

Jeg ønsker noget der bare er iorden, jeg skal have et interface hvor jeg opretter mine kunder og hvor jeg også selv fakturer mine kunder. Om det skal være en aftale hvor jeg køber en "reseller pakke" med begrænsninger i plads, domæner, databaser mv. eller en pakke hvor jeg bliver faktureretn år jeg opretter noget betyder ikke så meget, men begge løsninger er da interessandte?

Krav herfra:
1. God service
2. Stabile og sikre
3. Kontrol panel for mig som reseller
4. Kontrol panel for mine kunder (meget gerne)
5. Fair i pris
6. PHP4 (4.5+ - gerne PHP5)
7. mySQL 4 men gerne 5

Hvem bruger I? Hvad har I af erfaringer og dem som tilbyder dette - hvad kan i tilbyde :)))

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er selv begyndt at benytte Gigahost

Her kan du vælge mellem 3, 5 og 10GB plads. På denne plads kan du have alle de domæner og subdomæner du vil. Alle de databaser du vil og alle de mailadresser du vil. De har naturligvis MySQL og PHP og alt det andet som de andre webhoteller normalt tilbyder og det virker.

Jeg har lagt forsigtigt ud med det lille webhotel, og har lagt 3 domæner over og har oprettet et enkelt subdomæne. Jeg har afprøvet forskellige systemer, bl.a. PHP-Fusion og alting virker perfekt. Jeg har stillet spørgsmål til supporten og fået hurtigt og høfligt svar. Så med de erfaringer jeg allerede har gjort har jeg besluttet at lægge alle mine domæner over til Gigahost.

Min anbefaling er så afgjort Gigahost





Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din kommentar, men Gigahost er desværre ikke det rette valg - i al fald ikke lige nu...

De har en rigtig gammel PHP version, de har lovet i måneder at opgarder til PHP5 samt få lavet en SMTP, men der sker intet...
Har et hotel hos dem, det virker ok (ud over manglene SMTP!) til de ting jeg bruger men nu begynder jeg at skal bruge PHP5 eller i al fald nyere version af PHP end den som ligger på deres servers....

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
PM på vej.
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-03-2007 17:37:54
Forfatter: Nyuu
Jeg er selv begyndt at benytte Gigahost

Her kan du vælge mellem 3, 5 og 10GB plads. På denne plads kan du have alle de domæner og subdomæner du vil. Alle de databaser du vil og alle de mailadresser du vil. De har naturligvis MySQL og PHP og alt det andet som de andre webhoteller normalt tilbyder og det virker.

Jeg har lagt forsigtigt ud med det lille webhotel, og har lagt 3 domæner over og har oprettet et enkelt subdomæne. Jeg har afprøvet forskellige systemer, bl.a. PHP-Fusion og alting virker perfekt. Jeg har stillet spørgsmål til supporten og fået hurtigt og høfligt svar. Så med de erfaringer jeg allerede har gjort har jeg besluttet at lægge alle mine domæner over til Gigahost.

Min anbefaling er så afgjort Gigahost







Gigahost? hold dig væk fra Gigahost! som jeg har beskrevet i et andet indlæg: Support er super de første par uger - herefter går der UGER mellem svar på kritiske fejl!
Skidtet går ned på ugebasis og din connection til databasen ryger konstant hvorefter du kan vente uger på at der sker noget - samt det tager måneder for at flytte domæner - hvis han kan finde ud af det og ikke bare opgiver!

Simpelthen total amatøragtigt det han laver med Gigahost /(ja det er en en-mands virksomhed)

Er bare glad for at jeg kun brugte det som testhost til at starte med!!!

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg har ikke selv erfaring med at være reseller, men jeg har fra en kollega hørt at http://rackhosting.com/ skulle være ganske udemærket. Her har du mulighed for både at sælge PHP og asp.net Løsninger.

 

Hvis du kigger under referencer, så er det heller ikke nogle helt små virksomheder der bruger dem.

 

 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Wannafind har en reseller løsning de kalder 123hotel.dk

Det virker fantastisk.

læs mere på www.wannafind.dk

Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan kun anbefale Mondo.

En seriøs og stabil webpartner. De har super support og meget stabile servere. Desuden er der mulighed for exchange server mm.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)