Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frontpage express...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

 

Jeg er ny i dette forum...

 

Skal man købe et Frontpage express program, eller bør det ligge i ens computer når man har 2000 xp?

Og i så fald - er det dyrt?

 

Vil gerne oprette en hjemmeside med henblik på salg af nogle varer, men jeg er ikke klar over om det er meget svært, at lave siderne selv - måske kan det bedre betale sig at betale sig fra det?

 

Hvis der er nogen af jer som har forstand på dette, hører jeg meget gerne fra jer hurtigst muligt...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Når bilen ikke vil starte laver du den vel heller ikke selv hvis du ikke er mekaniker?
Måske ikke den bedste sammenligning men jeg er overbevist om at hvis du virkelig vil sælge nogle varer gennem internettet er du nød til at betale dig fra den del du ikke selv er dygtig til.

Det de fleste gør er at starte ud med en standard shop som f.eks. www.scannet.dk eller www.dandomain.dk det er forholdsvis billligt i opstart og du er hurtigt igang med at sælge varer. Senere hen kan du så hyre en designer til at peppe din shop lidt op, eller hvis du får stor success hyre et bureau der kan udvikle en unik løsning til dig der kan håndtere netop de ting du har behov for.

 

Hvis du søger lidt rundt her på amino vil du finde mange tråde hvor det samme er efterspurgt, og hvor der er mange udybende svar.

 

PS. Velkommen til.

Fra Avnbøl
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
FrontPage Express var et gratis program man fik med i de tidligere Office programmer så vidt jeg husker, man kan stadig finde det til download hvis man leder lidt, men hverken det eller FrontPage vil jeg anbefale til det du vil lave. 



Derimod vil jeg anbefale dig at kigge her: http://www.opensourcecms.com/

Der finder du mange gode og gratis løsninger til bl.a. webshops

 



Held og lykke



 



Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanya

Nu ved jeg ikke hvad det er for nogle varer, du kunne tænke dig at sælge.. men hvis du tænker i tøj, børnetøj eller smykker, så ville jeg undersøge tingene MEGET grundigt inden jeg ville kaste mig ud i det.

Jeg har snart ikke tal på alle dem, jeg er løbet ind i, som er kommet i knibe, specielt inden for disse 3 kategorier.

Kunsten er at finde en god niche, hvor du kan være dominerende i stedet for at slås med alle de andre om de samme kunder..

Skriver sikkert snart et nyhedsbrev om det at vælge sit marked, da jeg snart ikke mere kan klare at se på, hvordan den ene efter den anden kaster sig ud i "mee too" løsninger uden at være klædt på til det...   

Mvh, Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)