Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

telefon system

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og skal ha fat i et telefon system.

vi er 3 mand i firmaet, med hver en mobil telefon.

Vil høre om det er muligt at få et system med et hoved nummer (70 XX XX XX) hvor efter den så automatisk vider stiller til en bestem telefon.

Dog skal det være nemt at vælge hvilke nummer den skal vidre stille til, samt det skal når opkaldet kommer være muligt at se det kommer fra hovednummeret.

Det skal kun være til inkomne opkald.

Håber i forstår min forespørgsel

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis I ikke skal bruge velkomshilsen eller IVR, men alle indgående kald bare skal videredtilles til et fast nummer, der skal kunne ændres når I har brug for det, skal I ikke bruge noget telefonsystem. Det er det et 70-nummer gør.

Men det er forholdsvist dyrt at modtage opkald, hvis der skal viderestilles til mobilnumre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Men det er forholdsvist dyrt at modtage opkald, hvis der skal viderestilles til mobilnumre.

Medmindre man vælger firmafon ;)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Hvis I ikke skal bruge velkomshilsen eller IVR, men alle indgående kald bare skal videredtilles til et fast nummer, der skal kunne ændres når I har brug for det, skal I ikke bruge noget telefonsystem. Det er det et 70-nummer gør.

Men det er forholdsvist dyrt at modtage opkald, hvis der skal viderestilles til mobilnumre.

Hej Igang

Utroligt mange kunder der blot har 70 nummer mangler også åbningstider samt mulighed for at ringe ud til flere medarbejdere, det kan man også med Firmafon :)

Som der også er nævnt over her er det gratis at modtage opkald via firmafon til sin mobiltelefon :)

Husk vi også har Amino plus rabathttp://www.firmafon.dk/aminoplus

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:
Som der også er nævnt over her er det gratis at modtage opkald via firmafon til sin mobiltelefon :)

Ok, I stand corrected. Det er også længe siden jeg var inde på jeres side sidst, men der huskede jeg det som om, at man også betalte for viderestillede minutter. men jeg må forveksle jer med nogle andre :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Niklas:
Som der også er nævnt over her er det gratis at modtage opkald via firmafon til sin mobiltelefon :)

Ok, I stand corrected. Det er også længe siden jeg var inde på jeres side sidst, men der huskede jeg det som om, at man også betalte for viderestillede minutter. men jeg må forveksle jer med nogle andre :o)

Du husker skam korrekt, det blev dog ændret i starten af året :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, så kan jeg bedre forstå det :o)

Så sender jeg en håndfuld kunder over til jer, når de kommer tilbage fra ferie. For det, kombineret med at vores egne nuværende løsninger er for store, gør det jo til et super produkt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Ok, så kan jeg bedre forstå det :o)

Så sender jeg en håndfuld kunder over til jer, når de kommer tilbage fra ferie. For det, kombineret med at vores egne nuværende løsninger er for store, gør det jo til et super produkt.

Hej Igang

Det er jeg da glad for at høre! Mange tak!

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil mene det nok skulle kunne lade sig gøre ved dog ikke hvordan.

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)