Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion, endnu en gang :-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag.

Jeg har læst alle de tråde jeg kunne finde herinde om emnet, men synes stadig der mangler noget.

Jeg er i opstartsfasen af at etablere et mindre tøjfirma, og mangler egentlig kun en producent af tøjet. Til at starte med er det udelukkende t-shirts det drejer sig om. Jeg skal kun have produceret 50 stks. af hver style, og til at starte med satser jeg på fem styles.

Er der nogle der kender til firmaer der kunne klare opgaven, eller lign. hører jeg meget gerne fra jer.

mvh
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Det e som ikke så svært :) 

Ting vi som trykker svende gerne vil vide. 

1. Hvor mange stk. Og hvor mange stk af hver T-shirt design. "den har du med"

2. Hvor mange farver designet er i 

3. Hvor stort designet skal trykkes

4. Hvad fil type du har lavet det i da det måske skal laves om da vi til tryk på textiler ikkekan bruge helt de samme som en bogtrykke Vi tager eks 299,00 kr for en rentegning af logo 

Dette er overordnet det jeg ville skulle bruge som trykkeri og tøjfirma for at lave en pris på design af tøj

Mvh

Thomas Tex

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

Det lyder mest som om du snakker om trykkeri-delen af processen. Er mindst lige så interesseret i produktionen af selve tøjet, i det her tilfælde t-shirten, da jeg selvfølgelig har planer om på længerre sigt at udvidde kollektionen til andet end kun t-shirts.

Er det noget du ville kunne klare også?

Og hvordan med neck-label og hangtags?

:-)

v.h
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget få styk du taler, -så det bliver nok ret svært for dig at finde en der vil lave så få styk.. Evt. kan du prøve at tage fat i hende her http://sydine.com/

Det er en moldavsk systue, - hun er dansk gift og taler dansk.. jeg ved hun ihvertfald tidligere har hjulpet nye i gang også med fhv. få antal, og ogsp har været behjælpelig ed at finde metervarer m.v... Men  tænk nu på, at hun skal også have en forretning ud af det.. og 50 stk er jo ingenting! - Måske skal du overveje at støtte dig lidt til Thomas her i starten og finde en gedigen t-shirt du kan få dit tryk på..

M.h.t. nakkelabels og hangtags så prøv evt. at google A-Tex og / eller Hensgen & Balsløw

Held og lykke med  projektet

/Ulrik

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Holmesemloh:

Tak for det hurtige svar.

Det lyder mest som om du snakker om trykkeri-delen af processen. Er mindst lige så interesseret i produktionen af selve tøjet, i det her tilfælde t-shirten, da jeg selvfølgelig har planer om på længerre sigt at udvidde kollektionen til andet end kun t-shirts.

Er det noget du ville kunne klare også?

Og hvordan med neck-label og hangtags?

:-)

v.h

Jamen ja :) men der skal vi op på 1000 stk men jeg har T-shirt hvor der ikke er noget i nakken og der vil kunne laves et tryk i stedet. Som du eks ser på mode T-shirt 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ulrik: Tak for svaret. Faktisk har jeg snakket en del med Sydine, men efter at have haft kontakt med en tidligere kunde der var alt andet end tilfreds, samt modtaget en mail fra endnu en tidligere kunde der efterlyste eksistens-signaler fra netop sydine; han skrev at at det var sket tre gange før at de ikke var til at få fat i, samt at de lige p.t. ikke reagerede på hans opkald overhovedet.

så er sgu ærlig talt lidt bange for at smide penge qafsted til dem. Har du selv benyttet dem eller kender nogle der har?

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas: umiddelbart er det mere produktionsdelen jeg har brug for. Men det er nok på tide at overveje andre muligheder. Hvilke t-shirts kan du levere og hvilken kvalitet?
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er bedre du lige kontakter mig :) det er sku lidt svært at forklare alle de ting men en model kunne være http://tex-tryk.dk/st306-mens-tee-c denne er rigtig cool og sidder super flot men desværre findes den kun i to farver endnu :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Hochiminh City
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er du interesseret i at få dine produkter produceres i Vietnam? Jeg kan helt sikker hjælpe dig med at få løst din problem vedr. produktionen.

Kontakt mig på email: cuongtran@tran-direct-sourcing.biz.ly hvis du synes at det er interessant.

Mvh

Cuong Tran

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kigge her: www.amarisas.com
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)