Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Enterprise

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!!

 
Da jeg er igang med at iværksætte min egen virksomhed sammen med et par veninder via Young Enterprise vil jeg høre om der er nogen her der har kontakter eller gode råd om at komme fra produktet til virkeligheden.. vores produkt er en vinprop med termometer. vi mangler nogle til at hjælpe med en prototype med videre...
 
hilsen Trine
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

Jeg har hørt at Teknologisk Institut kan hjælpe til med prototype udvikling og den slags. Surf lidt rundt på http://www.teknologisk.dk/ - måske finder du noget du kan bruge...
 
mvh Carsten
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Denmark
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine,

 
hvis I har nogle spørgsmål omkring Young Enterprise eller brug for hjælp i forbindelse med deltagelse i messer o.l. så er vi en del tidligere deltagere, der har startet en forening, hvor vi via debatforum o.l. kan hjælpe/rådgive jer - I kan se mere på http://www.yead.dk 

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
tak fro det :) vil kigge på det..
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 
Vi har i Junior Chamber et samarbejde med Young Enterprise  - hvilket mange iværksætter virksomheder har haft god gavn af, og jeg vil meget gerne seætte dig i forbindelse med nogle folk som evt kan hjælpe dig igang - what says?
 
Mvh Flemming
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Junior Chamber eller JCI, som det hedder nu om dage, er samtidig også dem, der skal bedømme jer. Så det er nok ikke dårligt, at have en fod indenfor.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop!

 
Og der e rjo også 40% ivræksættere i JCI, så det er måske også et godt forum at "sparre" i :-)
 
(it is -. believe me)
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
jamen det lyder bare super... :)
 
- Trine
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også med i det Young Enterprise. Jeg deltager med det for øje at få noget reklame, da jeg deltager med mit eget firma som er i opstart fasen.

Men jeg har lige et spørgsmål til alle jer. Jeg ved fra tidligere år, at dem som vinder er dem som har fået professionelt hjælp. De kender en eller er i familie med en som sidder i et reklamebureau eller sådan noget. Men kan jeg godt tillade mig, uopfordret at kontakte et reklamebureau for at hører om de vil sponsorer et logo til mig?
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)