Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shop til ladybalance.dk. Forslag til simpel, men international webshop søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmebyggede webshop trænger stærkt til en renovering, så vi har valgt at starte forfra med en kendt platform. Det er åbenbart på Amino, at man får de gode tilbud...

Selve shoppen er simpel med få varer og få katagorier. Men med alle de almindelige features (genkendt kunde, sende informationsmail, etc, reaktion når betaling ikke er gennemført)

I første gang kører vi nok kun dansk og engelsk, men den skal umiddelbart kunne oversættes til andre sprog. Betaling er derfor også international.

Undersider som understøtter SEO

Der skal være masser af muligheder for at lægge informationsmateriale ind - artikler, billeder i alle almindelige formater.

Nyhedsbrev, hvor arkivet er tilgængeligt og søgbart.

Club - til særligt interesserede med særlige fordele.

Links til samarbejdspartnere.

Korrekt linkning mellem forskellige domæner.

Og så skal det selvfølgelig virke med alle almindelige styresystemer / browsere.

Og nu bliver det rigtigt svært. I dag er vi hosted hos abusiness og har en PBS-betalingsløsning via QuickPay. Det har jeg været ret tilfreds med og vil kune lave det om, hvis der er rigtig gode argumenter. Vi har kundearkiv, Nyhedsbrev-arkiv, som gerne måtte overføres til den nye butik.

Jeg søger en shop-opbygning til fast pris (vi fylder selvfølgelig selv indhold i) med mulighed for support - både ved opbygning / implementering og senere. Nogle bud?

Inge Dorthe

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Inge,

Du skal være velkommen til at sende en mail eller slå på tråden - Vi levere webshops baseret på Joomla og redSHOP og du får ganske enkelt nok ikke fingre i et system med en højere grad af frihed og muligheder end vores :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)