Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorer og annoncører s til gratis månedsmagasin søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et godt tilbud til dig, der lige står og skal have en annonce/reklame i et blad.

Jeg er en sygeplejerske, der driver en sundhedsvirksomhed: Kosmovej.

Jeg har så fået en ide, der kan blive et godt reklamefremstød for alle, der har lyst til at være med.

Jeg vil lave et blad, der skal udkomme 1 gang om måneden. Det skal være gratis for læserne.

Det skal handle om sundhed og velvære, men også indeholde små historier fra hverdagen(skrevet af læserne), samt en læserbrevkasse og lidt humorside o.s.v

Reklameværdien ligger så i: at din annonce vil blive set af alle der læser bladet.

Bladet vil foreløbigt blive omdelt til sygehusenes og nogle lægers venteværelser, samt til en del damefrisører på sjælland.

Hvis bladet bliver en succes vil det senere blive omdelt til fyn og jylland.

Jeg tilbyder at du kan få din annonce i bladet for kun: mellem 1200kr og 9500kr(en helsides) + moms

Eller du kan købe en sponsorpakke fra kr.1000 pr måned + moms

Interesseret i at blive en del af projektet?

Så kontakt mig på : kosmovej@gmail.com eller tlf 61899899

Hilsen

Joan

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan,

Det lyder som en god idé :-)

Hvad vil bladets oplag være og hvilket format regner du med at producere det i (A4?)?

Mange hilsener fra Line.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Jeg forventer første oplag på 5000 og forhåbentligt flere i de efterfølgende oplag.

Da det ikke er planen at bladet skal give et stort overskud vil der kunne udgives større oplag jo flere annoncører og sponsorer jeg får og derved være endnu flere der ser annoncerne.

Format vil være A4

Hilsen Joan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)