Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en person til opsætning og evt. design af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Nu har jeg i lang tid fumlet med at få min webshop sat op, men jeg må erkende, at jeg har brug for hjælp.

Webshoppen skal være enkel og lige til, og det skal være nemt for kunden at navigere rundt på siden.

Designet skal ikke være det helt vilde. Bare noget ganske simpelt. Hvis designet kommer til at vælte mit budget fuldstændig, så fravælger jeg blot dette. 

Jeg har ingen ønsker mht. e-handelsløsningen - det skal bare fungere, og det skal være nemt for mig at oprette nye menuer, sætte varer ind osv. Og så skal det være SEO-venligt.

Mit budget er ikke voldsomt stort. Kom med et tilbud!

Vh Frederik

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg vil meget gerne give dig et tilbud.

Jeg arbejder med GoldenPlanets webshop system, der både er meget SEO-venligt, meget nemt for kunden at navigere rundt i, samt meget brugervenligt.

Jeg tilbyder totalopsætninger, jeg laver HELE opsætningen, undervisning i brugen af shoppen, SEO , opsætning af mails, Nets etc. Grafisk bruger jeg de skabeloner Golden Planet har i systemet.

Det vil sige, alt er færdigt til at åbne shoppen, lige så hurtigt du selv kan lægge varerne ind, og har fået tilkoblet kortbetaling (Nets kan have lidt leveringstid).

Prisen er 7.900 kr plus moms.

VH Kirsten

Fra Viborg
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kun lige min iPhone ved hånden de næste par timer, og aminos privat besked popup er noget værre hø, så send mig lige en PB med budget, krav og anden vigtig info, så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning. :-)

Med venlig hilsen
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg kan godt hjælpe dig med ovenstående. Mit forslag vil være at lave shoppen i Prestashop, hvilket jeg kan gøre for dig, enten bruge de standard design der er, ellers kan jeg hjælpe dig med at lave et andet.

Prestashop er det system jeg har set, der har det mest brugervenlige administrationsinterface, hvilket betyder at du selv kan oprette nye varer, varekategorier mm. uden at du skal bruge 14 dage på at læse om hvordan. Det kan integreres let med kreditkortbetaling.

Hvad SEO angår, så er systemet som standard lavet SEO venligt, og du har mulighed for at kunne påvirke URL'er, Meta tags, Titles mm som du lyster.

Jeg vil kunne gøre installation og opsætning af systemet for omkring kr. 2000 ex moms og design vil koste omkring 4500 ex moms, alt efter dine krav.

Jeg har også mulighed for at koble dig på et betalingssystem.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Martin Jensen

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Vi kan sætte en Magento-shop op til dig for 4.000 inkl. Dette inkluderer opsætning af design-template med logo osv. efter eget ønske. Desuden opsætning af betalingsmoduler osv. Alt i alt - en køreklar Magento-webshop. Hvis du har brug for det, kan du få et feed med, som automatisk eksporterer dine ordrer til lagerhotel

Du kan se mere her www.wheelsandtoe.dk og www.webstock.dk. Du må også meget gerne ringe på 22 90 52 73.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad er dit budget helt præcist?

Vi kan levere en Magento shop løsning til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år (hosting og betalingsgateway alene har en værdi på 3.000+).

Du får et unikt design lavet af professionelle.

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)