Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal dine kunder få glæde af Doodle CMS?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjoeh, hvem er dette tilbud til?

Jeg prøver i starten at få kontakt til grafikere/designere og generelt samarbejdspartnere, som ikke er den direkte bruger af systemet. Så har du kunder der ønsker et let, nyt CMS - eller er du måske selv interesseret i Doodle CMS? Så læs kun videre! :)

Hvad tilbydes?

"Med Doodle CMS kan du let, hurtigt og overskueligt redigere dine hjemmesider uden teknisk kundskab," skriver jeg på hjemmesiden, og det er i alt sin enkelthed hvad Doodle CMS er!

Hele sidens design bliver én stor WYSIWYG-editor, men alt vedbliver stadigt overskueligt, da man indsætter elementer enkeltvis! (Dette genererer også flot HTML kode.)

Amino-tilbudet

Jeg kører et Amino-tilbud! Du, Amino'en, kan lige nu få oprettelse, indsættelse i Doodle CMS samt hjælp til opsættelse (hvis dette ønskes) samt et års abonnement  for kun 400 kr!

Doodle CMS er et blandt hundrede, hvorfor lige det?

Doodle CMS er først og fremmest LET! Brugeren kan hurtigt få et overblik over sine menuer/sider, og redigere hver enkelt sides indhold "live". Doodle CMS kan varetage opgaver, som langt de fleste brugere efterspørger - men for at bibeholde let- og enkeltheden, findes ikke de store avancerede funktioner i systemet. Det kan altså let stå for sideindholdet, dog ikke nødvendigvis sidefunktionaliteten. 

Kan der høres mere?

Selvfølgelig kan der det! :)

Du kan få oprettet et test-login til systemet (helt uforpligtende!), med et evt. nyt design, som du tilsender. Du kan også kontakte Doodle CMS på doodlecms@gmail.com eller skrive PB til mig på Amino. Skriv endeligt, hvis du har spørgsmål, kommentarer, ønsker om ny funktionalitet eller, forhåbeligt, ønsker at bruge Doodle CMS, til din, dine kunders og Doodle CMS' fordel.

Se evt. mere information på hjemmesiden:

www.doodlecms.dk (åbner i nyt vindue) (Selv Doodle CMS' egen side er lavet i Doodle CMS! (:  )

Mvh Tobias

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået stillet spørgsmål om, hvorfor man skulle vælge Doodle CMS i stedet for fx Wordspress.

Doodle CMS er ikke at sammenligne med et sådant, det er slet ikke tiltænkt at skulle bruges som erstatning for et CMS som Wordspress.

Doodle CMS gør dine sider overskuelige, for en som hurtigt skal kunne udvikle en side, eller for en som ikke er "teknisk mindet".

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)