Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Barnevognstilbehør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Fra  zodiacute Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes jo selv, at jeg har fundet på et rigtig smart tilbehør til barnvogne. Men jeg ved ikke, hvordan jeg skal komme videre fra idéen:

Hvem kan man henvende sig til omkring dette for at finde ud af, OM det virkelig er en god idé og hvordan gør man?

Venligst

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Du skal være velkommen til at prøve din opfinderidé af hos os i Opfinderrådgivningen på Teknologisk Institut. Vi er sat i verden for at hjælpe private opfindere med at nyttiggøre deres opfindelser, hvis der er et godt belæg for det.

Hvis du opretter dig som bruger på vores hjemmeside www.opfind.nu, får du adgang til at indsende din idé til os i den formular du finder under Trin 1 Din Idé. Der finder du en guide til at oprette dig som bruger og udfylde formularen, så du kan få adgang til vores i øvrigt gratis rådgivning.
Vi er en del af erhvervsfremmesystemet herhjemme.

For god ordens skyld skal jeg huske at nævne, at formularen bliver sendt til et beskyttet system, som kun rådgiverne har adgang til.

Alt godt

Anders Jørgensen, Opfinderrådgivningen

 

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg var dig, og var i tvivl om det virkelig er en god ide, så ville jeg spørge nogen....

Jeg vil dog ikke anbefale og spørge din familie, venner osv., da de(afhængigt af familien) oftest gerne vil støtte dig, og dermed ubevidst synes din ide er bedre end den måske er.

Jeg ville lave nogle spørge skemaer, og enten give det til barnevognsbrugere, eller være ærlig, og spørge dem ansigt til ansigt. Det kræver nok en del mod, men sig at du har fundet på en ide.....forklar dem ideen....spørg om de ville købe sådan en ting.....hvad de ville betale....hvor de ville forsøge at finde sådan en ting(online eller i hvilke butikker)....

For at motivere folk, kan du evt. sige, at hvis de udfylder skemaet og sender det til dig, (husk at give porto med), så får de???....eks. 20 % rabat hvis de bestiller, når produktet er færdigproduceret......

Håber de hjalp lidt :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)