Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyde kunder at købe på afbetaling

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at have mulighed for at tilbyde finansiering af køb, til mine kunder.

Der findes jo et hav at selskaber der låner penge ud.. Typisk Express Lån, GE MoneyBank osv.

Men hvordan fungerer det, og hvem skal man vælge ?

Skal man have en aftale med selskabet ?

Kan intet info finde på deres hjemmeside om dette, så spørger lige her, før jeg begynder at ringe rundt Smile

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ta' og kig på Klarna.com - de er svenske, men opererer nu også i Danmark (via Nordea).

Det er en form for online kreditkort de tilbyder, hvor kunden som minimum skal afdrage 89 kroner om måneden. Det er dog totalen, hvis de allerede afdrager 100 kr om måneden fra et andet køb, kan de afdrage for meget mindre i din shop. Totalt skal det bare være 89 kroner.

Vi sælger ure på afbetaling på UrKompagniet.dk via Klarna.

De minusser jeg vil sætte på dem er, at de i øjeblikket har et meget lavt kreditloft i Danmark på kun 2.000kr. I de andre lande er der intet loft, så forhåbentlig er det en introduktionsfase.

Derudover er Klarna ikke kendt i Danmark, og derfor sikkert usikkert for mange almindelige kunder. Dermed får du en større andel af tumper og scammers der forsøger sig på faktura/afbetaling i Danmark ift fx Norge = højere rejection rate.

Men med stramme økonomiske tider i kikkerten, tror jeg helt sikkert. at online køb på afbetaling har en god fremtid i Danmark.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info - skriver den bag øret indtil videre. Men med et kreditmax på 2000,- dur det bestemt ikke til min shop, men holder øje med dem :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Jeg har den samme tanke, og havde faktisk sat et møde op med en fra et firma der tilbyder rente fri finasering i op til 24 mdr. men han måtte aflyse, så skal have et møde efter ferien.

Har en kollega der har dem på hjemmesiden hvor de sælger deres ting se evt på www.kk-import.dk 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ved at swedbank tilbyder en løsning med udskyd din betaling 14 dage. men den er rimelig dyr for kunden, synes jeg. Den kører på www.supersko.dk

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

legebarnet:
jeg ved at swedbank tilbyder en løsning med udskyd din betaling 14 dage. men den er rimelig dyr for kunden, synes jeg. Den kører på www.supersko.dk

Hvad koster det da for kunden? Så vidt jeg ved bestemmer butikkerne selv hvad de vil tage for det.
Vi har det også på vores hjemmeside samt deres delbetalings ordning.

Der er mange der vælger faktura løsningen, vi tager 30,- pr. faktura (mest fordi det administrativt skal køre udenom vores normale procedure.
Det er i overkanten hvis man sælger små ordre, men vores ordre er ofte rimelig store og så er 30,- ikke meget. Mange kunder vælger denne løsning istedet for mastercard betaling.

Det giver kunden en tryghed, men man skal være opmærksom på, at der også er nogle der vil snyde, det gode er, at uanset om kunden ønsker at snyde eller ej, så får butikken sine penge.

En af de andre grunde til vi valgte denne løsning var fordi vi ikke skulle give mange penge for at få sat det op. Da vores normale designpartner har samarbejde med svea. Det gjorde at integrationen allerede var lavet på forhånd.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
swea løsningen koster for kunden 5% af ordrebeløbet for at udskyde 14 dage. Det synes jeg er lidt dyrt. Egner sig ihvertfald ikke til privatkøbere med mindre det er vildt dårlige kreditværdige kunder som vi har været forskånet for på www.legehjulet.dk

Men Camilla, du må da også have betalt serup fee på 5000 kr ik?

Men lytter gerne hvis det er mig der tager fejl. Vi vil jo alle gerne tilbyde kunder flere sikre og gode betalingsmetoder.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke kunden der skal tillægges eventuelle %.
Så går ideen ligesom af. Det skulle gerne genere et mersalg.

Hvilket det i mit tilfælde gør. Men det er nok op til hvilken branche og hvilke produkter man
gør det i. Hvordan mine aftaler er strikket sammen med mine samarbejdspartnere,
skriver jeg ikke noget om herinde Wink

Fra Kalvehave
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

legebarnet:
Men lytter gerne hvis det er mig der tager fejl. Vi vil jo alle gerne tilbyde kunder flere sikre og gode betalingsmetoder.

På SuperSko.dk har vi valgt at fritage kunderne fra omkostningerne ved ordningen hos Svea Webpay. Ca. 90 % af alle kunder som handler online på SuperSko.dk vælger at betale med 14 dages kredit via Svea Webpay.

Vi er super glade for løsningen som kreditvurdere kunden "on the fly", vi har vores andel på kontoen 2 dage efter kunden har modtaget varen og skal ikke bruge tid på at skrive faktura, rykkere, kontotjek osv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Det ser super interessant ud.

Har sendt dig en PM.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)