Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 1 ud af 17 (161 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.dk

Jeg er gået igang indenfor zinzino og network marketing.

Zinzino er Espresso maskiner til private og erhverv. Zinzino bruger kvaltitets produkter, og er fairtraid mærket, så du får den bedste kaffe.

Jeg vil meget gerne høre fra folk som kunne være interesseret i at høre mere om det. Jeg vil ikke skrive mere herinde omkring produkt osv. da det skal smages og ses, derfor vil jeg hellere komme ud og fortælle om det.

Er du interesseret i at høre hvad jeg har at fortælle, kommer jeg gerne ud til dig :)

Så kan du tage stilling til om det evt. er noget for dig.

Jeg er fra fyn, så er selvfølgelig nemmest hvis du bor der også, men hvis ikke finder vi ud af det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

isabella_i:
Jeg vil ikke skrive herinde omkring produkt osv. da jeg hellere vil komme ud og fortælle om det.

Hvordan skal man vide om man er interesseret i at høre om 'produktet' hvis man ikke ved hvad det er?

Go, go gadget Google...

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Zinzino er espresso maskiner til både privat og erhverv :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

;)

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal man jo heller ikke tro på alt hvad ekstra bladet skriver. Søger også kun interesserede, hvis man ikke er det så kan man jo bare lade det ligge. hvis man vil høre om det, er man velkommen :)

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det man skal være interesserede i ? at købe en manskine eller blive forhandler af dem ?

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det  er helt op til dig hvad du vil være interesseret i, uanset om man vil være forhandler eller bare købe en maskine vil jeg stadig gerne komme og fortælle om det. Eller i hvert fald smage kaffen !

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

vespa:

Hvad er det man skal være interesserede i ? at købe en manskine eller blive forhandler af dem ?

Syysh det er jo hemmeligheden ved MLM / Network marketing, du ved som regel ikke hvad du siger ja til Wink

Synes det er sjovt at dem som bliver lokket ind i MLM, starter ud med i deres første tråd at prøve og skaffe nye forhandlere / købere osv. Og folk forstår ikke hvorfor så mange aminoer ikke bryder sig om MLM og synes at det er useriøst. 

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk kan jo sige nej hvis det ikke er noget for dem.

Jeg har længe været modstander af MLM fordi jeg troede det var pyramide spil, men efter at have sat mig ind i det syntes jeg at kunne se nogle muligheder i det, men man skal selvfølgelig arbejde for at få noget ud af det.

Side 1 ud af 17 (161 indlæg)