Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave min skatteopgørelse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg søger et revisionsselskab der kan lave min skatteopgørelse for FY11, og jeg tænkte at der måske fandtes nogen på Amino.

Jeg ville være glad hvis I kunne sende mig nogle bud på opgaven, det behøver ikke være 100pct nøjagtigt men et cirka tal på hvad det ville koste at få det lavet.

Normalt er det PriceWaterhouse der laver skatteopgørelsen, men i år har vores koncern dikteret at det skal være en anden der gør det.  PwC har sagt at de gerne vil hjælpe hvis der skulle opstå nogle spørgsmål.

Virksomheden tæller 40 mand, og er et datterselskab af en amerikansk koncern. Jeg kan selvfølgelig stille alle tal osv til rådighed, samt de seneste par års skatteopgørelser, det eneste jeg ikke kan, er at give det skattemæssige specifikationshæfte, for et sådan et er ikke lavet tidligere.

Skatteopgørelsen skal være færdig inden uge 35.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der udarbejdet årsrapporter eller hvordan?

 

MvH

Peter

Fra København K
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Udfra dit indlæg vil vi gerne være dig behjælpelige med noget rådgivning og sparring, hvis du har brug og behov for det.

Vi vil derfor i givet fald gerne tilbyde et uforpligtende møde med dig på vort kontor, Skindergade 38, 2, 1159 København K.

På et evt. møde vil undertegnede deltage med reg. revisor Kent Nymark.

Du er meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Sonny Kovacs

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cardigan,

Jeg vil godt give dig et uforpligtende tilbud på udarbejdelse af skatteopgørelsen.

Men det kæver lidt flere oplysninger. For det første: Hvor i landet kommet du  fra? – Jeg plejer altid at anbefaler en revisor i ”nærområdet”.

For at vurdere omfanget af opgaven har jeg brug for de seneste års årsrapporter samt skatteopgørelser.

Jeg ville gerne sende dig en PM, men det er ikke muligt. Du kan sende mig en PM, såfremt du ønsker en snak eller yderligere oplysninger.

Mvh. Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)