Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til hjemmeside: Sammenligning af regnskabsprogrammer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter lang tids forsinkelse (der går drift i den...) er jeg nu i gang med at teste en side, som jeg har fået udviklet, fordi den mangler:

Det er en side, hvor jeg sammenligner de mest almindelige regnskabsprogrammer for iværksættere. Der sammenlignes på pris, brugsegenskaber mv. Herudover giver Inloco Regnskab sin vurdering, og der bliver mulighed for, at de besøgende kan afgive en karakter om de programmer de kender - efter den nye karakterskala - og en udtalelse.

Jeg glæder mig meget til, at den går i luften.

Imidlertid har jeg et problem:

Siden skulle helst have heddet regnskabsprogram.dk, men det ejes af Stones Software, og han vil ikke sælge. Regnskabsprogrammer.dk er til salg, men jeg har sendt et bud og ikke hørt nærmere fra dem. (Dog ikke de 16.000, de forlanger på en eller anden køb/salg side, hvor jeg fandt det). Stones Software foreslår meget sødt, at jeg skal kalde siden for regnskabprogram.info, men det vil jeg ikke, det ligger for tæt op af hans domæne.

Hvad skal siden så hedde? Det skal helst være et .dk-domæne eller i hvert fald ikke kunne forvekles med andres .dk-domæner, jeg tager som regel fejl de første par gange, når en dansk side hedder .com, .net, .info eller lignende.

Hvis jeg ikke finder på andet kommer den til at ligge på inloco.dk/regnskabsprogrammer, men jeg har for nylig splittet mine sider op, så de nu hedder flere forskellige ting, og det har jeg haft held med: Flere besøgende og navnlig flere solgte kurser.

Er inloco.dk/regnskabsprogrammer virkelig det bedste bud? Jeg vil gerne have noget kortere.

Jeg har før set nogle rigtig gode og kreative forslag, og jeg håber, I også kan hjælpe mig.

Mange hilsner

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
PS: Nu, hvor jeg tænker mig om, skal sitet IKKE ligge på inloco.dk, for jeg der kommer nogle reklamer på, og det skal der ikke være på Inlocos side.
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er lidt svær.

www.sammenligningafregnskabsprogrammer.dk er ellers ledig. ;)

Regnskaberne.dk (her kan du dog risikere at få nogle indianere på besøg)
Regnskabsprogrammerne.dk (ok, også meget lang)

Det er vidst lige hvad jeg umiddelbart kan finde på. Held og lykke med det.
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker.
Jeg skulle lige læse det med indianerne to gange - men hvis du virkelig tror, der kommer nogen forbi, så vil jeg skynde mig at reservere navnet :-)
Nej, det er ikke nogen let opgave, fordi der er hamstret en masse domæner, som tilsyneladende ikke skal bruges til noget. Flere gode forslag er meget velkomne.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med PC-regnskab?
Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
eller computerregnskab?
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette

Følgende domæner er ledige og giver et bredt men korrekt indtryk af din idé:

FirmaKroner.dk & MitRegnskab.dk

Mvh.
René

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor inspirerende - mange tak alle sammen. Regnskabssoftware.dk var jeg lige ved at falde for, men så dukkede der måske en endnu mere velegnet løsning op:
René: Jeg ved ikke om siden skal hedde MitRegnskab.dk, men jeg turde ikke risikere noget, så jeg har skyndt mig at bestille domænet. Nu ved jeg så, hvorfor alle de gode navne er optaget, selvom de ikke bliver brugt til noget - de bliver jo købt af sådan nogen som mig, som ikke tør lade være...


Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Anette må jeg anbefale dig denne side.

www.domainchecker.dk Udfyld søgeord, vælg om der skal bruges slang, indtast din email og vent 5 minutter, så har den en masse forslag, og du har ikke gjort nogle muligheder offentlige.. Dvs du kan frit vælge næste :D

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)