Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: Køreskole kalender / booking site

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det her ser interessant ud. En af mine bekendte er kørelærer og han kunne være interesseret, men før jeg vil nævne det for ham prøvede jeg lige at logge mig på og teste systemet.

Login og kode for elev virker ikke, så jeg kunne desværre ikke se den del af det.

I Kørelærer-delen kalender prøvede jeg at oprette køretime, men kunne ikke vælge nogen elev, selvom jeg et andet sted i systemet kunne se at der var 2 test-elever?

Desuden gav den en fejl-meddelelse da jeg prøvede at oprette en elev?

Er det nogle fejl du kender til, eller er det bare min computer der ikke fungerer? Hvis det er fejl, er det så nogle fejl, der bliver rettet inden salg?

Hvis man har nogle ændringer til systemet, hvad gør man så? er der nemt for en anden programmør at lave videre på systemet? er der nogle omstændigheder man skal være opmærksom på?

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh,

Kommer snart...

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
Login og kode for elev virker ikke, så jeg kunne desværre ikke se den del af det.

Prøv igen nu, der er en eller anden klovn der synes det var sjovt at ændre. Men det er tilbage på standard kode nu.

tænkstort:
I Kørelærer-delen kalender prøvede jeg at oprette køretime, men kunne ikke vælge nogen elev, selvom jeg et andet sted i systemet kunne se at der var 2 test-elever?

I kørelærer-delen når du er logget ind på kørelære brugeren 28960819 er der oprettet en elev, som hedder "Anders mand". Det er den eneste elev som er oprettet til kørelæreren der har 28960819. Men udover det er 28960819 også en køreskole bruger, hvilket betyder at man kan oprette flere kørelærer under samme køreskole. Det er der en som har gjort, og derfor kan du se 2 andre elever som henholdsvis hedder "Anders And testelev 1" og elev "Kun test". Disse 2 elever kan du ikke booke køretimer til, da det er en anden kørelære i køreskolen som har disse elever.   (Håber det giver mening Smile)

Jeg har lige prøvet at booke en time med en elev, og det fungerede fint. Så prøv igen, er ret sikker på det ikke er i systemet den er gal.

tænkstort:
Desuden gav den en fejl-meddelelse da jeg prøvede at oprette en elev?

Det kan jeg ikke forstå, jeg har lige prøvet 2 gange og jeg får ingen fejl. Prøv lige engang til.

tænkstort:
Er det nogle fejl du kender til, eller er det bare min computer der ikke fungerer? Hvis det er fejl, er det så nogle fejl, der bliver rettet inden salg?

Jeg tror at det er på din computer der er et problem, men prøv lige det hele igen og se om det ikke fungerer. Men hvis der er nogle fejl vil det selvfølgelig blive rettet inden salg. 

Omkring ændringer til systemet skulle det ikke være noget problem for en dygtig programmør. Evt. skulle det nok være muligt at lave en aftale med Kristoffer som har udviklet systemet.

Håber det gav svar på dine spørgsmål, du må hellere skynde dig at kontakte din kørelærer ven, der er kun 8 timer, og 19 minutter tilbage af auktionen Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kun 7 timer tilbage af auktionen, buddet ligger stadigvæk på 11.000 kr. 


Skynd dig at byd, hvis du vil have fingerne i et super koncept som er klar til at blive solgt til køreskolerne.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kun 5 timer tilbage, og buddet ligger stadigvæk på 11,000 kr.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der næsten kun 1,5 time tilbage!!. Så er det nu hvis i skal have fingerne i dette geniale projekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg går lidt i offtopic nu, men hvorfor ikke beholde siden og ringe rundt til køreskolerne selv - sig de kan få en måned gratis som "trial" og efterfølgende et abb. på 300 kr. pr. måned ex. moms

Så skulle i vel gerne kunne tjene 11.000 pr. måned istedet for et salg.. :-)

Bare en lille idé til jer

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det solgt ?
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 00:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Businessman:
Er det solgt ?

Ja det går vi udfra, vi venter på svar fra køber. Skal nok lige give en update her i tråden når vi ved om vi er købt eller solgt Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Lige været på ferie, så har først set denne auktion nu - vil passe rigtig godt samme med min oversigt over køreskoler.

Såfremt køberen hopper fra, vil jeg gerne byde det samme som han har budt.

Du kan skrive til mig på ks@cygnet.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er siden solgt, tak til alle dem der har vist interesse Smile

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)